Kreps81 Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Nokon som kan gi meg ein peikepinn på kor stor magen er rundt veke 18/19? Skal gifte meg då, og det er ikkje berre berre å planlegge ang. brudekjole...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Vanskelig å si, vi er jo alle forskjellig, kommer også ann på om du er førstegangs eller ikke. Magen blir jo ofte større fortere når man er flergangs. Du kan jo f.eks velge en kjole med ett litt høyt liv, da vil den være videre over magen. Spør der du kjøper kjolen om råd i din situajon.
"husmor"med lille Nora Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 det er veldig vanskelig å si.. mangen får mage tidlig å andre sent.. eg begynnte å få mage i uke 20.. men er helt idividuelt..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Jeg kunne bruke mesteparten av de vanlige klærne mine men ikke de som var smalest rundt magen av bukser og sånt. Men jeg er stor i utgangspunktet. Tror jeg ville satset på en kjole modell med mulighet for magen til å være litt større. På meg kom magen på en dag. Tok på meg et skjørt om morgenen som passet bra og da jeg gikk hjem fra jobb var det MYE for lite... (det var seinere enn uke 18) Mange brudesalonger syr jo ut og inn kjoler. Kanskje du kan avtale med dem at siste finishen blir gjort siste uken før bryllupet ?
pylvis Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Jeg giftet meg i uke 17, og da kunne jeg bruke helt vanlige klær. En liten bulk var der, men ikke noe som andre så. Men vi er jo alle forskjellige da!!!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Hei, Jeg begynte uke 18 i dag. Bruker vanlige klaer, men har en liten bulk. Ingen som ser at jeg er gravid foreloepig, men det skal jo kunne komme over natten. Ville nok kjoept en kjole som lett kan tas ut, har hoeyt liv eller som har snoring i ryggen. En annen ting er at det ofte er lang bestillingstid paa brudekjoler. Antar at det bare er et par mnd til du skal gifte deg. Du finner helt sikker noe fint, men det er sikkert greit a faa gjort det saa fort som mulig. Lykke til!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Er individuelt, er i uke 17 nå og har en stor mage. klarer ikke skjule den og går med mammaklær.... Men er tredjegangs. Er du førstegangs er nok ikke magen så veldig stor.
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 Jeg er 14uker på vei, og det er ikke noe problem og se at jeg er gravid. Jeg gifter meg når jeg er 19+6 og jeg trenger n kjole som passer gravide Og det har jeg heldigvis Bestilte kjole FØR jeg ble gravid, men den passer fint ..... Så som de andre sier er det veldig forksjellig. Jeg er andregangs...
Trønderjente82 Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 Jeg er i uke 19 og får fremdeles på bunaden. Jeg har ikke fått særlig mage, men det er jo veldig individuelt.
Tjorven81 Skrevet 22. mai 2007 #10 Skrevet 22. mai 2007 Jeg skal gifte meg i mors uke 22 Har kjøpt kjole, og får den sydd nå. Håper bare jeg ikke legger mer på meg nå, for da!!!!! Jeg spiser veldig sunt og skal sykle eller gå en time for dag, slik at jeg klarer å holde meg slik jeg er nå Lykke til da! Gleder meg selv massssssse
Reidis Skrevet 22. mai 2007 #11 Skrevet 22. mai 2007 Jeg er ganske lita og tynn i utgangspunktet og i både dette og forrige gang fikk jeg stor mage - tidlig. Har to lave gode vanlige jeans som funker, men har måttet suplere med gravidbukser allerede...alt tøyet er rett og slett for trangt. Så dette med mage er helt individuelt. Støtter opp om tipset om kjole med høyt liv ... Lykke til )
solia Skrevet 22. mai 2007 #12 Skrevet 22. mai 2007 Jeg er brud i uke 19 og har kjøpt kjole med snøring i ryggen. Den kommer garantert til å passe selv om magen skulle bli stor. Jeg er i uke 15 nå og har en liten kul, men egentlig ikke synlig for andre. Håper magen ikke vokser så mye, vil jo gjerne ha litt midje i kjolen på den store dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå