Gå til innhold

Vel hjemme etter en uke på Alcudia, Mallorca:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grr...alt jeg skrev ble borte*møkka pc* før jeg fikk posta innlegget*dobbelt grrr*

Her er kortversonen av det jeg skrev; Gratulerer til de nygraverte:) vi har kost oss med deilig sol, god mat, godt drikke og late dager. Det eneste negative var vinden, det blåste litt formye hele tiden.

Å tanta er igjen der nede, håper nå hun forblir der til ca 2009 ;) Hun er hvertfall ikke ønsket her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hjem igjen Bente!

Godt å høre at du har hatt en fin ferie - og at tanta ble igjen=)

Håper hun har dratt for godt nå!!!!!

God spire jakt da=))

Skrevet

Det var godt å ha deg tilbake igjen :)

Så bra at du fikk lurt tanta til å bli igjen der nede! Hun liker sikkert vind i håret :))

Du nærmer deg vel el-tider igjen nå du??

Skrevet

jepp, Smugs;) her svinger vi oss i halmen, er på dag 12 i dag. Så vi hadde første runde i går. Det optimale hadde vel hvert en runde på lørdagen, men med et soverom i leiligheten og ei snuppe som la seg likt med oss sånn ca, var ikke helt lysten til stede... Men i morgen er det ny runde, kjører annen hver dag til over helga tenker jeg, så får vi håpe det holder.

Håper ikke jeg må ha pergo neste mnd, jeg orker ikke tanken på å bli såååå kvalm en gang til. Så kjære gud, jeg ber om en liten spire denne pp:))

Skrevet

Velkommen hjem Bente :)

Håper tanta de forblir der nede,gjør ikke noe om min har reist for å joine din,hun dro nemlig for en ukes tid siden herfra hun og,og sammen må de da kunne holde hverandre med selskap og la oss være ifred ;)

Det er ELtider i Skiferheimen også nå:)

Lykke til :)

Klem

Skrevet

El tider her også - er jo litt koselig da=)

Lykke til jenter!!

Skrevet

Vekommen hjem!

Du har nok fått lada batteriene nå, og kost deg masse i syden, så nå blir det nok fart på sakene... ;-)

Skrevet

Så koselig å ha deg tilbake bente. Tenker du hadde fine og late dager ja. Håper pausemåned med pergo er det som skal til for at spiren sitter. Tror det er mange som først lykkes i pausemnd. Stå på Bente, ikke ligg på latsida denne pp-en. Skal se du trekker vinnerloddet denne gangen.

mange velkommen-hjem-klemmer fra

Skrevet

Flott å høre at du har hatt det fint. Vi har vært en uke i Roma, og det hjalp på alt å komme bort litt. Håper tanta di trives der...sikkert en del likesinnede der i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...