Gå til innhold

Madeleine er blitt sett i Marokko....


Anbefalte innlegg

Skrevet

....av en norsk kvinne, utenfor en bensinstasjon i Marrakesh. Hun så helt fortapt ut, og hadde på seg nattdrakt. Hun snakket engelsk, og spurte mannen som stod ved henne om hun snart fikk se mamma igjen. Den norske damen la straks merke til den lyse engelske jenten sammen med mannen som ikke så ut til å være faren hennes, men visste ikke på dette tidspunktet at Madeleine var savnet. Derfor tok det en hel uke før hun meldte fra.

 

Det vrenger seg i meg av medlidenhet med Madeleine og hennes foreldre. Det er nesten for vont å tenke på den lille redde jenten og det hun står overfor. Jeg ber om at dere som tror her inne, ber om Guds beskyttelse over henne. Og om at Guds engler må bevare henne og bringe henne trygt hjem. Det står noe slikt i Bibelen: "For han skal gi sine engler befaling om å bevare deg på alle dine veier"....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart vi skal be! Gud passer på henne, det er jeg overbevist om...Sal 91, 11-12.

Skrevet

Ja vi må bare fortsette å be for henne.

Jeg får også vondt inni meg hver gang jeg tenker på jenta, vondt å se bilde av henne på tv .

Men vi ber til Gud og HAN er der hvor Madeleine er akkurat nå, jeg er sikker på at hun kommer til rette , de som tok henne kommer ikke til å få slappe av et sekund før de har gitt jenta tilbake !!!

Skrevet

Hadde Gud eksistert, så hadde ikke dette skjedd!

Skrevet

Enig med forrige anonym. En rar gud om han må bes mer enn én gang for å gripe inn og redde Madeleine. Og HI har vel allerede nevnt det for Ham?

Skrevet

Hva vet du om Gud eksisterer eller ikke?

Skrevet

Jeg har da ikke sagt noe for eller mot at Gud (Jødenes gud, Jesus og den hellige ånd kombinert til én gud) eksisterer. Jeg skrev at Han må være en rar gud (dersom han må bes flere ganger for å redde Medleine).

 

Å være en rar gud er noe ganske annet enn IKKE å være til i det hele tatt.

 

Hvis f.eks. anonym 17:58 kunne redde Madeleine, og VILLE gjøre det bare nok folk ba henne, så ville jeg si at 17:58 var en rar anonym. Ikke trukket hennes eksistens i tvil.

Skrevet

Heisann igjen

Jeg tror oppriktig at lille Madeleine HAR englevakt

Forsett å be for henne alle som ber!!

 

Når jeg og min mann ba for henne så tok det veldig tak og vi ble var dette ordet i salme 57vers 4:

 

"Han skal sende hjelp fra himmelen og frelse meg.Den som vil gripe meg , tukter Han......"

 

Ta det og TRO sammen med oss at Gud får det siste ordet i denne saken!

 

 

 

 

 

Skrevet

Hvorfor er det slik at de som ikke er kristne her inne ikke tør å signere med nick? (Gjelder sikkert ikke alle, men dere skjønner hvem jeg sikter til.) Det er utrolig feigt. Hvis dere ikke tør å stå for det dere mener, så kanskje det er bedre å holde munn...

 

Så til Guds inngripen:

Kort fortalt er ikke Gud eneveldig i denne verden. Han er avhengig av å virke gjennom mennesker. Hvorfor kan jeg godt forklare, men det tar VELDIG mye tid og plass.

 

Det er flott å høre at mange ber for Madeleine. Det er en tragisk historie, og dessverre finnes det mange liknende historier i verden. La oss be for alle barna våre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...