Gå til innhold

Spray tan....

Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser meg i speilet og må innse at jeg er ganske bleik og ufiks for tida. Har så lyst på litt farge på kroppen, men har dårlig tilgang på solarium her jeg bor og sola glimrer ellers med sitt fravær...

Hva tror dere om å gå og spraye seg brun i salong? Noen som vet om det er farlig for gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke dette er noe farlig, snakket med JM om dette med å ta solarium og hun mente at jeg heller skulle bruke en selvbruner, så det er akkurat det jeg har tenkt å anbefale deg. Har brukt det nå et par ganger, og det kommer jeg til å fortsette med. Jeg føler meg liksom litt mer fresh når jeg er litt brunere.. Anbefaler iallefall en fra Garnier, den koster litt over 100 kr og det er nok til hele kroppen iallefall to ganger. har du lyst å få det gjort av en "proff" så ville jeg nok brukt noen flere penger og få gjort det i en salong. Det har jeg prøvd men det var før jeg ble gravid.

En kjappere måte å bli brun på er å bruke kastanje vann, det smører du på huden med bomull og du vasker det av igjen med å skrubbe litt med vann og såpe....Du blir brun med en gang, fordelen er at du ser hvor du har smurt så det blir ingen ujevnheter.

Skrevet

Hæ, du bruker kastanje vann..?

Har aldri hørt om før, please tell me more!! :) :)

Skrevet

Anbefaler den selvbruningssprayen de reklamerer for på tv nå for tiden. Sprayer meg på armene, brystet og fjeset et par ganger i uka. Veldig kjapt og enkelt, fin farge og du slipper smøring og gule håndflater. Jeg er i allefall storfornøyd!

Skrevet

Hva heter den da? :)

Skrevet

oi, skulle liksom skrive det også, men glemte vist det:) Det er Loreal som lager den. Sublime Bronze Aerosol Automatic – Airbrush tror jeg den heter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...