Gjest Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Vil berre gje deg ein skrytetråd i dag! Det er så fantastisk å ha damer som deg her inne som berre ausar av erfaringane utan å blunke, samme kor rare spørsmål vi førstegangsgravide (og ofte fleirgangsgravide også) kjem med. Hurra hurra for Alva!!
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Saklig og kunnskapsrik og balansert:-))) Takk skal du ha Alva:-)))
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 hmmmmmm,lure på om d e samme alva vi meine.førr ho som eg tenke på e ikkje akkurat saklig kvær gang,men heller nedlatanes, vesst nån har andre meininge enn ho,syns no eg da.en skikkelig bedreviter.men kjempeflott at nån syns ho gjør nåkka bra.
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Takk tosofo og dere andre! Dette var et koselig innlegg å stå opp til :-) Vet ikke helt hvordan jeg skal svare på dette jeg, ble litt rørt nå :-) Synes hele gjengen her inne er så fin, er så kjekt å ha hverandre når det er noe en lurer på! Og anonym, det er sikkert samme person, for jeg vet utmerket godt at jeg ikke alltid er like sakelig og snill alltid, hehe... Men er jo fint at noen ser de gode sidene da ;-)
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå kjære anonym!! Av min mor lærte jeg at hvis man ikke har noe positivt å bidra med i debatten så kan man holde munn ... det burde vel spesielt gjelde for en skryte tråd?!?!?!?!?!? Hvis tråden het skrytetråd -- er noen uenig - kunne jeg skjønt det men ...NEI ! NEI! NEI! La dette være en positiv skrytetråd!!!! Jeg slenger meg med HI her og støtter og skryter :0)
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 Det går fint det Myrnia, anonym her sin skrivestil var ikke så vanskelig å kjenne igjen og om jeg ikke tar helt feil vet jeg hvem hun er er og skjønner godt at hun ikke er så blid på meg etter en relativt heftig debatt for ikke å lenge siden ;-) Jeg har mine kjepphester hvor jeg mildt sagt kan bli ganske krass og hun kom ut for en av dem. Antar det er samme anonym i hvertfall.
knøttet 2007 Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 Henger meg på her! Alva, du har gitt meg masse tips helt fra starten av du -selv om du ikke aner det! Jeg tror nemlig vi dukket opp her inne omtrent samtidig. Takk for god veiledning!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #11 Skrevet 22. mai 2007 kor flott at du alva sei d sjøl,d som eg sa om at du kan være usaklig når nån sei deg imot.sånn til opplysning til dåkker,så har eg faktisk aldri svart på nåkka her inne,ainna enn positivt.når eg syns nån skriv nåkka dumt,lar eg heller vær å svare.akkurat detta med alva,måtte eg bare spørre om,pga at eg lurte på om d verkelig kunne være samme person,i og med at ho va UTRULIG krass og usaklig på en diskusjon ang lakserolje.
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #12 Skrevet 22. mai 2007 Forskjell på å diskutere og å svare på spørsmål. Og den diskusjonen husker jeg...og må si at Alva var engasjert ja, men med god grunn! Enkelte ting er nå engang farlig å gjøre og det er det ikke noe galt i å opplyse om!
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #13 Skrevet 22. mai 2007 Trodde nok det var deg ja ;-) Direkte usakelig synes jeg ikke at jeg var (hadde tross alt svært gode grunner til å ha de meningene), men helt klart krass og lite foreståelsesfull for et annet syn i akkurat den saken, det er jeg enig med deg i. Men så har jeg aldri påstått selv at jeg er et perfekt og udelt empatisk menneske heller da. Om andre synes jeg generelt over gir gode råd så synes jeg jo at det er kjempekoselig å høre og blir veldig glad for komplimentet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå