Gå til innhold

Karosnuppa er 2 år!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!!

Først må jeg bare si at jeg holder på å lese meg opp på hva som har skjedd mens jeg har vært borte. Ingen blir glemt, selv om jeg ikke legger inn svar til alle. Det ser nå ut som det har vært en fin 17. mai helg rundt fordi, i hvert fall stort sett...

 

Vi har feiret Karosnuppas 2-års dag hele helgen. Hun har vært helt vill i nikkersen og løper fortsatt rundt og roper "jeg bursdag, jeg bursdag". Etterhvert har det kommet til "ikke mamma bursdag, ikke pappa bursdag, ikke momo bursdag" osv. med alle navnene hun kan...

Siste party gikk av stabelen i barnehagen i dag. Vi kom hjem fra Sørlandet sent i går kveld, så Karopappa var på Statoil i natt for å kjøpe is mens jeg lagde gele. He he, man tager hva man haver for fest skal det bli...

 

Vi har kost oss veldig på 17. mai, på fest og kost oss sammen med storfamilien. Jeg har tilogmed rukket kafebesøk med venninner og en tur til frissan. Det lange ragget er BORTE! Nå har jeg fått Victoria Beckham-bob. Eller i hvert fall noe i den duren. Så det så :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med snuppa di!!! Og gratulerer som Victoria Bechem lookalike ;=)

Skrevet

 

Heisann, og gratulerer med 2-åringen! Kjekt med storfeiring for dei små.

Har sjølv vore vekk fra dib ei stund, vi har vore i Storbritannia ei veke. Tek for lang tid å bli oppdatert her, så eg berre starta på toppen denne gangen!

- og grattis med ny sveis! c",)

Skrevet

Grattis med både bursdagbarn og ny sveis! Sist var det à la Gro Anita Schønn, nå er det Mrs. Beckham....c",)

Blir vel Mette-Marit neste gang, da? c",)

Skrevet

He he, det blir aaaaaldri Mette Marit....

Skrevet

Gratulerer med vel overstått 2-årsdag!

 

Victoria Beckham-bob høres stilig ut, selv kunne jeg gått for en Sinead O'Connor i dag (bad hair day!!!!!).

 

Skrevet

Gratulerer med dagen til snuppa!

 

Gratulerer med nytt hår, det høres fint ut.

Skrevet

OK Victoria, U look smashing!

 

Gratulerer med vel overstått 2 års dag! Karosnuppa nå jo henge i selen om hun god festløve skal bli. Det er tydelig at hun har skjønt alvoret i en real feiring! *ler*

Skrevet

Gratulerer så mye med 2 åring. De er søte og selvsikre i den alderen, og veldig morsomme:-)

 

Vi synger fortsatt "hurraff" (hurra for deg) hver dag selv om bursdagen var i februar....stas med bursdag og mye oppmerksomhet.

Skrevet

Hipp hurra og gratulerer med dagen og grattis til deg med ny snasen look:-) Det er gildt:-)

Skrevet

hurra for snuppis!

 

Da du beskrev den nye sveisen så så jeg for meg den gode gamle bolle sveisen, den som er en eneste rett linje rundt hodet som bøyer litt inn mot hodet hele veien rundt...... snaisnt!

Skrevet

Gratulerer med 2-årsdag! Veldig koselig med masse feiring for desse små. Litt artig når de begynner å skjønne hva det dreier seg om.

Kjekt med ny frisyre også:-)

Skrevet

Gratulerer med dagen,er vel kvelden nå...det er så gøy når de begynner og snakke om bursdagen selv:) Fremmelig liten dame:)) (karosnuppa altså)

grattis med ny hårsveis,er morro og fornye seg litt:) Ha en fin kveld!!

Skrevet

Hei sveis. Tenker du er fin på håret:)

 

Grattis med dagen til Karosnuppa. Stor jente:)

Skrevet

Tusen takk, alle sammen!

Både mor og datter er fornøyd med sine nye jeg som 2-åring og fru Beckham-look-a-like (eh... kanskje ikke helt...)

Ha en fin dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...