piapolis Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 prøvde 3 uker etter, det var vondt og vi måtte avbryte.. kanskje litt tidlig? Hvor lenge måtte dere vente før det føltes godt med samleie etter fødselen?
heldigec Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Ventet 4 uker og det gikk fint. Men det kommer jo veldig an på hvor ødelagt man er "der nede" etter fødselen. Tror man vanligvis anbefaler å vente 6 uker til renselsen er over....
piapolis Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2007 sårene har grodd så de gjør ikke vondt, det gjør vondt i musklene og i selve skjeden... prøvde anal også og det gjorde vondt på samme måte, håper det bare er ømhet som går over etterhvert... har jo blitt ganske mørbanka der nede.. uff
mammaentiltrulte Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 hehe venter 8 uker vi da. ville vente til etter at 6 uker kontollen hs\os gyn var over slik at vi viste at alt var i orden der nede etter fødselen. hadde ikke sydd mer en 4 pyntesting. to overfladiske små revner. men var litt nervøs
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Med nr 1 tok det drøyt 5 uker. Da hadde jeg blitt klippt og sydd en del. Måtte bruke glidekrem, og da gikk det helt greit. Litt ømt og stramt, men helt greit. Med nr 2 tok det nøyaktig 3 uker. Da brukte vi også glidekrem, og det gikk helt greit. Men da følte jeg meg temmelig slapp og vid der nede. Var nok litt for tidlig, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå