Reveenka Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 DA hadde det blitt krise her - i løpet av seks år har det lille kosedyret blitt kost helt flat og gjennomsiktig(sånn kan det gå hvis man får for mye kjærlighet...) I fjor ble han borte på en campingplass i Danmark - vi lette hele ettermiddagen og kvelden, under busker og andre biler og campingvogner, inne på alle vaskerom og i kiosken og ved bassenget og lekeplassen.... borte. Og vi som skulle dra til båten tidlig neste morgen...KRISE! Det siste gubben gjorde før vi skulle reise(alt var klappet og klart, og ungene satt i bilen), var å ta en siste runde - og fant kaninpusen inne på bøttekottet på den andre siden av campingplassen! Vaktmesteren hadde funnet den i et skogholt, og hadde tatt den med seg kvelden før. Gjett om det var høy stemning i bilen da vi dro! Og gjett hvem som var dagens helt... c",)? Pappaen soler seg i glansen av dette ennå... c",)
Karomamma Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Ohoi, vi har en kaninpus her også! Eller Kanin som han ganske enkelt heter. Han er blitt etterlatt i Oslo en juleferie.... snakk om styr!! Vi har fått tak i en "reservekanin", men selv om det er samme merke, er den av nyere årgang og har en annen brunfarge og er altså HELT annerledes... Nå i det siste få heldigvis kanin lov til å bade i vaskemaskinen mens Karosnuppa ser på. Tidligere lurte jeg meg inn på rommet og dro den ut av hendene hennes mens hun sov Ja, jeg regner selvfølgelig med at det ikke er en levende kaninpus dere snakker om? Du bor riktignok på landet, men...??
Reveenka Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2007 Hehe, nei - det er et kosedyr. Se på profilen min... c",)
Karomamma Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Jeg så for meg en levende kanin gjemt i bøttekottet der....
Babyonboard ;-) Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Hmmm... Kaniner er tydeligvis populære dyr... Kanskje jeg må ut å finne et eksemplar til av Kaninen vår ;-) Han heter forresten Kaninen... Tror jeg enda kan få tak i en sånn på Fru Lyng *håper*. Ser jo at det KAN bli et problem etterhvert ;-)) Og så mye som vi er ute og reiser så skjer det fort en kaninastrofe ;-))))
phantomet Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Måka fikk en liten kanin av storebror og mammaen hans da han ble født. Opprinnelig har jeg mine greier ang. kosedyr, men siden det var viktig for storebror har Måka fått beholde den i sengen sin... Storebror hadde nemlig en liknende kanin da han var liten, og ble yr av begeistring da de fant en lik da Måka kom til verden...
Ronja65 Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Mitt kjære tantebarn var på besøk i heimen.Med seg hadde hun "nina". Nina var en utvasket kanin fra H&M. Nina og tantebarnet koset seg hjemme hos oss (bursdagsfeiring). Kvelden ble lit seinere en vanlig, (som vanlig er, ved koselige sammenkomster). Når de endelig skulle reise hjem.... så var nina spårløst borte.... Da var det bare å sette i gang. For pappan nektet å reise hjem uten nina, nemlig...:-)). Den gangen bodde jeg i et kjempestort gammelt hus, med en masse rom og skap.... Vi fant nina... innerst inne i et skap på rommet til min sønn. Da hadde hele selskapet letet leeeennnngggggeeee.:-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå