Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Barnefaren har aldri stilt opp for ungen våres. Og de gangene han har gjort det har det endet opp i krangel og gråt. Han driver stadig og innbiller meg at jeg er en dårlig mor og at han skal ta henne fra meg. Hans nøyaktige ord er "Jeg kan få mange av vennene mine til og lyve for meg og si at du ikke tar deg av ungen og er en dårlig mor" Jeg vet jo selv at jeg klarer og passe på barnet og det er ingenting som feiler meg. Jeg blir jo bare så sur og stresset rundt han. Barnet vårt har det helt fint og er blid å fornøyd. Jeg har tatt meg av henne fra første stund.. Er det virkelig så lett for han sånn som han sier og gå til retten og ta ungen fra meg? Jeg vet jeg er en sterk person men, av en eller annen grunn så blir jeg fryktelig svak når det gjelder han:(
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har det litt på samme måte som deg. Vi skal til megling i morgen og han truer med rettsak om jeg ikke gir meg. Denne gangen har jeg bestemt meg for at om han drar den helt ut nå, så er det greit. Da blir vi ferdig med det. Jeg vet jeg er en bra nok mor, så kan aldri i mine levedager tenke med at rettssystemet vil ta henne fra meg. Og jeg orker ikke la han få ha den "makten" over meg lenger at jeg backer bare jeg hører ordet rettssak og han da får viljen sin. Antakelig er det bare en trussel som brukes flittig fordi de vet det funker. Så var jeg deg, hadde jeg sagt neste gang: " du får sette igang den rettsaken da vet du". Lykke til!
Kyria Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Heisann! Vet av erfaring at det ikke er så enkelt. Tvert imot er det ganske vanskelig. Jeg jobber som avlastningshjem og vet fra den siden at til og med mødre som ikke burde hatt barna sine, ofte beholder de lenger enn de bør. Ta det helt med ro og gjør som "Anonym" skrev; ja men det er bare å sette i gang. Jeg gjør mitt beste og er trygg på at det er mer enn godt nok. Lykke til=)
Marie1986 Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 nei er ikke så lett for han å gjøre det på den måten. barnevernet må først blandes inn å så må dem se d ann, men et tips siden barnevernet blir innblandet uansett, ver du den første til å ta kontakt med dem, forklar situasjonen for dem, å la dem følge deg opp for da har du dem til å vitne for deg vist det skulle bli sak ut av d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå