Gå til innhold

Ubalanse i underlivet etter svømmerne overnatter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere også det? Er så kjipt for hvis jeg lar svømmerne overnatte får jeg alltid utflod og "bobler" etterpå. Må ta kur for å få det vekk. Noen som vet hvordan man kan unngå dette?

Blir snart sinnsyk av denne prøvingen, er det ikke det ene så er det det andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man bør ikke la de overnatte.. dette kan føre til urinsveisinfeksjon eller sopp. Dette er fordi ph- nivået på spærmen er anderledes enn ph-verdien i underlivet.. Det beste er å vente 15-20 minutter for så å gå å tisse..

Skrevet

Ok, synes bare jeg hører så mange som sier man BØR la dem overnatte. Vil helst la være, så det var fint å vite at det holder med 15-20 min.

Takk : )

Skrevet

hei.

jeg er ikke noen lege, men når de sier at det ikke nødvendigvis trenger å gå for mannen, men at det er nok at han bare slipper noen dråper (slik de gjerne gjør når de er opphisset) skulle man jo tro det skulle holde dersom man lot de være der 15-20 minutter.

jeg har merket at selv om jeg går på do etter sex, kommer det forsatt noe morgenen etter...

men ser av nicket ditt at du har prøvd en stund, kanskje du burde prate med en lege og høre hva hun/han mener om saken..

masse lykke til

Skrevet

Er under utreding, mangler bare lap. Har blitt skylt denne syklusen så vi håper virkelig den sitter nå.

Skrevet

Jepp, dette kan jeg skrive under på..!!

Vi er også prøvere siden desember og etter tips fra ei veninne som nå har 3 barn har jeg også alltid latt svømmerne overnatte. Men ganske raskt klarte jeg å pådra meg en skikkelig urinveisinfeksjon, ordentlig ergelig og vondt siden det da kan gjøre vondt å ha sex lenge etterpå.

Skrevet

For meg er det oppskrift på uvi så jeg går alltid rett på do etter sex, ble gravid 3 pp:) Masse lykke til, håper det klaffer snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...