Leetha Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Fikk høre av jordmora mi at hvis man blir satt frem på UL blir det som oftest gutt, og hvis man blir satt tilbake blir det jente. Dette stemte med meg forrige gang ivertfall. dette fordi gutter ofte har større hode en jenter. Hva med dere?
bekks Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 nå må jeg tenke.....satt tilbaka, da blir det f.eks fra 14. til 5. ikke sant? rører seg for meg med dette her...
bekks Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 svarer meg selv...det blir selvfølgelig omvendt, slik at når det er jente blir terminen senere. dersom det er slik stemte det med meg første gang, da var min termin 11. og ulterminen 27. det ble en liten prinsesse. nå er min egen 6 og ul 14, vet ikke kjønnet, men stemmer det som du sier er det en pike da. en venninne hadde selv den 13 ul sa 4, det ble en gutt....hmm.. moro og spennende
sistemann Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 terminen min ble endret fra 8 aug til 12 aug. Jeg venter en gutt. jentene (3 stk) hadde menstermin og UL termin sånoenlunde samtidig ....hvis de har større hode, da blir vel fødselen tøffere da ....å nei
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Tja. Nr 1: Samme termin - gutt Nr 2: Satt frem 5 dager - gutt Nr 3 (denne): Satt tilbake 2 dager - blir gutt nå også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå