Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at lillegutt har begynt med grønnsak og fruktpure har han fått en garderobe med mye orange flekker......

Jeg har forsøkt med noen flekkfjerningsmidler, men synes liksom ikke det helt gjør susen.

Noen som kan hjelpe meg- hva gjør jeg for å få tatt flekkene ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne.. Vi får ikke vekk flekker av gulrot...

Skrevet

Vask det på 40 evt. 60 grader, m/forvask og fullt hovedprogram med Oxi Vanish-pulver (rosa boks) evt. Oxi Crystal White-pulver Ihvit boks). Virker på det meste.

Skrevet

Det finnes en flekkfjerningsguide på omo.no, den er verdt en titt!

Min egen erfaring er at klær som blir vasket med én gang, blir helt rene. Ellers funker det som regel bra å ta litt flytende vaskemiddel på flekkene og la det virke et kvarters tid før man setter på vasken. Hakket kvassere er Vanish - den reklamen er ikke bare tull!

Skrevet

Har faktisk en prøve med vanish så det skal testes. Takk, takk!

Har prøvd bio-tex og diverse men det har ikke tatt flekkene.

Skrevet

Merkelig. Snuppen er full av fruktmos og middag hver eneste dag. Men har aldri hatt problemer med å få det vekk i vask.

Vasker det meste på 40 eller 60 grader.

Kan det ha noe med type vaskemaskin tro?

Skrevet

Her er det den hjemmelagde gulrotmosen som ikke forsvinner. Det blir lekre oransje flekker.. :) Alt annet av flekker forsvinner.

Skrevet

Vanish er prøvd ut - funket ikke på de værste flekkene, men kanskje det er at jeg ikke tar de raskt nok....

Det er så surt med alle nusselige barneklærne, oransje står jo ikke til alt...

Skrevet

Prøv Domestos Fresh. Den uten klor...funker veldig bra på det meste, også om det har sittet en stund.

Skrevet

Sånn flytende vaskemiddel....?

Skrevet

Vet ikke om du lurte på det jeg skrev, men svarer iallefall. Domestos Fresh, sånn man bruker til toalettet (grønn flaske). Bruker den for å få ting hvitere også, som da ikke tåler å klores. Ha det på så fort som mulig, og la ligge en stund.

Mamma prøvde på en genser hun hadde vasket, ikke blitt ren, tørket...og så hadde hun på og lot ligge en stund. Når hun da vasket igjen var flekken borte.

Skrevet

Det var til deg ja. :)

Det må jeg kjøpe i morgen!

Skrevet

Puré.. hehe måtte bare ...(sorry Hi)

Skrevet

Jeg venta på det.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...