Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 d ble slutt mellom meg og barnefaren på fredag og her jeg bor er d ingen ledige leiligheter, kanskje 1 men får svar om noen står på venteliste på den (kommunal leilighet).. ikke har jeg alt jeg trenger av hvitevarer og møbler heller. mangler kjøleskap, fryseboks, komfyr, vaskemaskin, kjøkkenbord + stoler... hvordan skal jeg klare og skaffe d uten penger... får jo ikke noe fra trygdekontoret før vi har vært på mekling og d kan ta 3 uker før vi får time. har kun reb.penger på ca 8000 kr og det forsvinner i regninger denne mnd... huff........ får ikke sove om nettene for jeg tenker så mye på hvordan jeg skal klare dette. vil flytte fra typen så fort som mulig (grusomt og gå rundt hverandre og vite at d er slutt) men er redd jeg må vente lenge på leilighet... kan ikke flytte herifra pga dattera vår har full bhg plass her, venner, jeg har mine venner her, skal også begynne som lærling til høsten så må bo her... sukk......... livet er så jævla vanskelig av og til.........
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Huff, det høres ikke lett ut nei! Har du ikke noen venner du kan bo hos så lenge eller låne penger av freldre eller noe? Vet det er lettere sagt enn gjort, men det går helt sikkert bra... hørt med sosialkontoret om de har en nødløsning? eller krise hjem eller noe? må jo ha et sted å bo..
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 nei d er d som er problemet... har ingen venner og bo hos. di bor i små leiligheter og ingen av foreldrene mine har penger og låne vekk.... har prøvd og ringe sosial kontoret i 2 dager nå men han som sitter på kontoret har fri... ....... men d ordner seg veel til slutt, alt ser bare så utrolig håpløst ut........
EnJente_m_EnJente Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Kan du ikke bo hos foreldrene dine i en overgangsperiode ? Det gjordet jeg, ikke noen drømmesituasjon, men gikk fint for en periode. Føler virkelig med deg, man ser liksom ikke lyset i tunellen i slike tilfeller, men du skal se det ordner seg. Først og fremst må du bare finne et sted å være. Bolig kommer etterhvert. Hvitevarer og bord + stoler kan man finne kjempebillig på finn.no Håper virkelig det ordner seg for deg. Som den over her nevnte kan du jo gå til sosialkontoret og forklare situasjonen, hvem vet hva de kan foreslå Lykke til !
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 mor min bor på en hybel uten soverom + hun er alkoholiker og far min bor i ett annet fylke..... men får håpe di ringer fra kommunen i dag og sier at de har en ledig leilighet..........
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Skjønner det er kjipt, men makan til klaging a?? Er jo ingen her som kan gjøre noe med det, du må jo ta tak i dette med en gang! Tropp opp på sosialkontoret (tlf er sikkert bare til pynt!), sjekk med alle du kjenner om det er mulig å låne penger en kort periode, avtal med eksen å bo der til dere har funnet en løsning... Et eller annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå