Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Kan det si tvillinger?? Når legen målte i uke 12 lå jeg litt over den rød streken Har det noe og si når jeg ligger over allerede så tidlig?? Mistenker tvillinger selv... hmmmm
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 oisann ble anonym den.. hehe D var meg
line_n & sara Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Jeg fikk målt sf for første gang i dag (er 15+3) og ligger også over den røde streken, har hatt ul, så jeg vet at det bare er en der! Legen sa at det er vanskelig å måle så tidlig, (han målte ikke på min kontroll i 12 uke!) Så det kan være litt unøyaktig måling på oss begge! Men har du mange tvillinger i slekta, er jo sjangsen stor, da! Er selv tvilling, så mine sjangser er ganske små..
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 nesj, så lenge du stiger jevnt og trutt så er det ikkeno å bekymre seg over!i allefall for tidlig å bekymre seg over det i uke 12=)
Fløffy Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Hadde det som deg - hadde 15 i uke 12. Har vært på UL og sett at det bare er én. Tror jeg har lest et eller annet sted at det ikke er "korrekt" å ta SF mål før uke 20.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Litt over den røde streken er jo ikke mye akkurat:o) Jeg skal ha tvillinger å ligger nesten over det skraverte feltet, ble ikke oppdaget 2 før ordinær ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå