Kristi*trebarnsmor* Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Er nå 11 dager over termin, og helt utslitt av menssmerter, maserier, kynnere og bekkenløsning. Dro derfor til ullevål i dag og "sutret" meg til igangsetting. Så i morgen kl 11 blir jeg satt i gang! (Hovedgrunnen var nok at de så at jeg hadde litt lite fostervann, men grunnen spiller egentlig ingen rolle for meg nå... Jeg er så utrolig lettet og glad for å slippe å gå lenger!! Håper ikke fødselen blir lang og hard selv om den ikke starter naturlig da... Blir nok ikke mye søvn på oss i natt nei... Men nå skal jeg bare slappe av, og lese mitt aller siste nummer av GRAVID!
Aleksander+Hannah i magen Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Jeg blir også mamma i morra! Vannet gikk i dagtidlig, men ingen ting skjer. Skulle settes i gang i morra uanset pga svangerskapsforgiftning, så har vært forberedt en stund!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2007 Tusen takk, og lykke til til deg Nina! Hvor skal du føde?
Aleksander+Hannah i magen Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Jeg skal føde i Fredrikstad. Du da?
(Muskat) Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 Lykke til. Bli mor for 2. gang i morgen selv:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå