Gå til innhold

Vann i kroppen...ekkelt altså

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gifteringen har måttet vike. Fingrene hovner opp når det blir varmt og de blir stive. Skikkelig ubehagelig.

I det siste har beina blitt litt hovne også. Skulle ta på meg igjen noen sko etter å ha vært på besøk i sted, og det var supervondt. Føltes ut som mine 40-føtter skviset seg ned i noen andres sko i størrelse 37..

Det er ikke noe stas altså.

Fremdeles har jeg 5 uker igjen til termin.

Noen andre som har samme plagene?? Hva gjør dere?? Jeg forsøker drikke MASSE vann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har veldig mye vann. Er ikke så mye å gjøre. Drikke mye vann, unngå salt, og sitte med bena høyt når man kan. Går heldigvis over etter fødselen da!

Skrevet

hei!

ja samme problemet her å. prøver å sitte en del med føttene oppe jeg da. noen sier det skal hjelpe. her har fingrene hovnet opp og jeg har så fryktelig vondt i knærne! og så er det vondt under fotbladet når jeg setter foten ned på gulvet om morran:/ er i uke 38 så håper dette ikke varer så mye lengre;)

Skrevet

Gleder meg veldig til "å få tilbake kroppen min". Synes jeg ser hoven ut over hele meg...

Men har heldigvis ikke vært plaget med det før ganske sent i svangerskapet. Er glad jeg ikke skal gå høygravid i sommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...