Gå til innhold

Avlys julen, ellers kniper jeg igjen til mars for jeg vil på januarsalg!! :-)


Athina'

Anbefalte innlegg

Må tro jeg ble litt satt ut når jeg tok en test og den slo positivt ut. Jeg ble glad selvsagt, men det var noe som var litt for kjent og det skurret litt. Jeg gikk på terminkalkulatoren og det kom opp 12 januar. Hmmmm tenkte jeg, dette var også kjent. Jeg sprang ned i kjelleren og fant babyboka som jeg har samlet alle papirer o.l fra svangerskapet med henne, og dere må tro jeg ble overrasket. Ikke bare var det samme dato på første dag på siste mens, men også den samme terminen! Og alt dette med 13 år imellom April og januar er visst veldig spesielle måneder her i huset :-)

 

Men Vår herre dårlig sans for humor - først kommer julen og vi bruker alle våre penger på gaver til våre kjære. Og så kommer selvsagt januarsalget vi alle ELSKER, men kan kun handle på kredit, og som vi får svi for helt til neste januarsalg. Og som det ikke er nok med det - jeg skal ha 1 tenåringsbursdag (23 jan for jeg gikk over tiden) og et barneselskap for flust av penger. Jeg synes julen skal bli avlyst i Verdal kommune i årene fremover, så jeg kan shoppe på januarsalg og ha suverene bursdager for mine 2 januarbarn! :-)

 

*skriver brev til Kommunen, mens jeg hytter med neven opp mot himmelen og kniper igjen til mars*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Livet er jaggu fyllt med ironi noen ganger, og noen skal visst ha alt rett i fanget på en gang. Det må da gå ann å få ting fordelt utover året synes da jeg.... uff jeg må stålsette meg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får satse på å få en måned for tidlig da veit du (Begynn å bære kasser med julepynt 10.des.).

Har selv 2 januarbarn og kjenner meg veldig godt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...