Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 kjenner lite liv (med andre ord, dere kjenner liv, men lite i forhold til normalen for deg)???? Drikker kald sprite nå, men ingen reaksjon...
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Nei, jeg gjør ikke det, men det er nok fordi denne babyen generelt er rolig (kan gå noen timer mellom hver gang jeg kjenner ham), så så lenge jeg kjenner ham så er jeg fornøyd med det. Min mann kan høre hjertelyden utenpå magen også (ved å legge øret ned på magen) så en kveld jeg var litt urolig så ba jeg han høre etter og han hørte sterk og fin hjertelyd på nesten 150, så da ble jeg rolig, dagen etter var det mer liv igjen.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Jeg tok kontakt med legen da jeg ikke hadde kjent noe iløpet av en dag. Fikk beskjed om at jeg ikke trengte å bekymre meg så lenge jeg kjente litt liv hver dag. Det begynner jo å bli trangt, så litt mindre aktivitet enn vanlig er vel normalt. Legg deg på ryggen. Det får alltid fart i min.
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 tror generellt at babyn har noen rolige dager innimellom.. min er vanligvis kjempeaktin, men i dag har det vært roligere. begynner å bli trangt der inne.Men hvis du er bekymret ringer du føden! Ingen her som har noen fasit
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2007 Skal legge med ned i senga og slappe av litt...får se om det hjelper;) Snakket med moren min på tlf nå nettopp, hun sa det var vanlig med noen roligere dager etter perioder med hektisk aktivitet i magen (var helt vilt mye som skjedde i magen både torsdag og fredag). Huff, så mye som jeg bekymrer meg for den lille allerede nå, så begynner jeg å lure på om jeg blir en skikkelig overbeskyttende hønemor;)
Raych Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Min baby er ganske rolig, så jeg avventer nok en god stund hvis jeg ikke har kjent liv på en stund. Har ikke kommet så langt ennå i alle fall at jeg har vurdert å ringe føden på grunn av lite liv, eller andre ting:)
VinterSol+2 Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 min baby er sånn; hektisk en dag eller to... så trenger hun å slappe av. sprite funker ikke her i huset, iallefall! men druer hjelper ofte. hehe men får du respons i løpet av 20 minutter om du legger deg ned og dytter litt på magen, skal ting være i orden. min var helt rolig så jeg nesten blei gal i går.. men i dag slo hun til igjen!
silly08 Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 Du kan prøve og drikke isvann, eller ta og spise en vann is. Det har jeg fått beskjed om når jeg har vert på føden for kontroll pga lite liv. Det viktigste er uansett at du ringer hvis du bekymrer deg, føden er tilgjengelig for deg hele døgnet, og det er bare til å benytte seg av den muligheten, det er bedre og ringe en gang for mye enn en gang for lite.
Gjest Ut på tur Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Jeg var kjempe bekymret en dag i uke 25. Jeg ringte føden for orket ikke gå å være redd hele tiden. Jeg fikk beskjed om å drikke ett glass saft med isbiter (sukker og iskaldt) og så legge meg ned og telle. I uke 25 skulle jeg ha 3 spark i løpet av 1/2 time. Men det er altså med en våken en der inne, ikke en som sover. Jeg vet ikke hvor mye de sier seinere. De var kjmpe søte mot meg da jeg ringte. Jeg tillater meg å være litt hysterisk hønemor jeg. Er jo førstegangs og alt er nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå