Gå til innhold

Jeg er så takknemlig for....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... at jeg har det så fint som jeg har det !!!!!!

Det slår meg gang på gang når jeg leser innlegg her inne, om folk som strir med svigerforeldre, egne foreldre, utro samboere, samboere som heller går på dilla enn å være hjemme en kveld 1 uke før termin, jenter som må finne seg i såååå mye rart fra både slekt, venner, familie, osv osv....

Når jeg leser om alt som folk "finner seg i", så er jeg så glad, og takknemlig for at jeg ikke har det slik !

Jovist har jeg og mine problemer i hverdagen, jeg sliter med jentungens trass, bekkenløsning, og jeg har innimellom lyst til å hive ut hele samboeren, fordi han har gjort et eller annet dumt... eller kaskje nettopp fordi han IKKE gjorde det.. (f.eks tok oppvasken når han har lovet en million ganger)...

Men sammenlignet med hva enkelte her inne sliter med, så får det meg til å sette ekstra stor pris på alt det fine jeg har !

Jeg håper inderlig ikke noen misforstår dette innlegget, eller tar seg nær av det, jeg er absolut ikke ute etter å såre noen sine følelser !

Jeg ville bare skrive at jeg er så takknemlig for at jeg har det så fint, som jeg tross alt har det !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. :) jeg er takknemlig for at sambo bryr seg og støtter meg! :)

Skrevet

sånn føler jeg det også, selv om sambo ikke gjør en dritt hjemme. han er flink til å ta ungene da:) lykke til i framtiden til alle sammen:)

Skrevet

så bra!

fint at vi har et forum der folk kan få luftet frustrasjoner og sorger, men jammen er det bra at det er rom for de positive tankene og følelsene også!

Tror det er bra å fokusere på de positive tingene innimellom. "count your blessings" som læreren min pleide si..

de fleste av oss har det nok slettes ikke så verst! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...