gammel røy Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Da har tuppa mi på snart 7 mndr. begynt å teste ut stemmen. Det tror jeg er litt senere enn de fleste (hun har pludret veldig lite frem til nå), men til gjengjeld er hun eldre og får til et høyere volum. I dag har hun hylt hele dagen nesten uten stopp. Jeg blir helt smårar, jeg. I morgen den dag skal jeg kjøpe propper til ørene!!! Si meg at dette ikke varer så lenge! Men samtidig satte hun seg opp for første gang- artig!! Men hun falt selvfølgelig og slo seg, prøvde igjen og igjen og slo seg, slo seg, slo seg. Jeg får mye gjort i huset skjønner dere.....
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Hehe...Kjenner til det, helt for j....til tider, og spesielt hvis man er litt sliten selv....Jeg har ei på snart 8 mnd. og hun hadde en sånn skrikeperiode for et par mnd.siden..Heldigvis har det avtatt nå, så kanskje litt trøst ?;-)
gammel røy Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2007 Tusen takk for oppmuntring, bra det ikke varer evig. Det værste er nesten mannen min: han prøver å hysje stakkar. Akkurat som om det hjelper. Når han er ferdig med å hysje prøver han å være streng- effektivt det også. Alt han oppnår er å irritere seg mer. Nei her er det bare å lære seg å ignorere lyden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå