Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger på 28. Litt under gj.snittet, men innenfor normalen da..

Skulle gjerne vært litt større. Håper babyen legger på seg nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til meg er det omvendt er redd jeg kansje får en stor baby, i uke 33 var sf- mål 34 det går vel bra det og mine to andre lå på den røde linja hele veien.

Skrevet

I 32+6 var jeg ikke mer enn 27, men vi hadde vært på 3d ul en uke i forveien, og da sa legen der at babyskatt var ca en uke "forran skjema" og estimerte vekta til 3700 ved termin, så er ikke alltid de måla sier så alt for mye! Du har sikket en finfin, akkurat passe stor, baby inni der :)

Skrevet

Uke 30 var jeg 30.

Skrevet

I uke 32 var symfusemålet 29 cm, altså ganske normalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...