soli79 Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Jeg ligger på 28. Litt under gj.snittet, men innenfor normalen da.. Skulle gjerne vært litt større. Håper babyen legger på seg nok.
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 til meg er det omvendt er redd jeg kansje får en stor baby, i uke 33 var sf- mål 34 det går vel bra det og mine to andre lå på den røde linja hele veien.
Rød Skogfrue Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 I 32+6 var jeg ikke mer enn 27, men vi hadde vært på 3d ul en uke i forveien, og da sa legen der at babyskatt var ca en uke "forran skjema" og estimerte vekta til 3700 ved termin, så er ikke alltid de måla sier så alt for mye! Du har sikket en finfin, akkurat passe stor, baby inni der
Kruella Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 I uke 32 var symfusemålet 29 cm, altså ganske normalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå