jentebabymom Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 er dere kostbeviste nå....? jeg er dritt lei av at den lille kokken i huet mitt gir meg dårlig samvittighet for at jeg har lyst på smågodt å drittmat...spiser det ikke hele tiden nei, men kunne godt gjort det om jeg ikke viste bedre for å si det slik. spiser dere usundt nå???? jaja så spiste jeg 2 middager i dag..har så lyst på noe hele tiden nå...tygger tyggis som en helt da...offfhh
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 har ikke vært kostbevist i det heletatt under svangerskapet jeg har spist det jeg har hatt lyst på, men nå kan jeg nesten ikke spise noe pga extrem halsbrann:( er i uke 36:) ikke så lenge igjen.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Passer på å spise sunt og ofte, men det blir mye snacks, søtt og mellommat også, og det er kanskje ikke like bra...
VinterSol+2 Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 jeg er egentlig veldig kostholdsbevisst, men syns det er greit å kose seg litt innimellom også. prøver å spise frukt og grønt i stedenfor smågodt og pottis, og skikkelig middag i stedenfor kjappmat. men noen ganger har du tid, andre ganger ikke. noen ganger trenger man rask energi og så lenge det ikke blir noen vane ser jeg ikke noe galt i å spise litt godt innimellom:) Nå mot slutten av graviditeten orker jeg mindre måltider av gangen, og spiser derfor oftere. prøver å ha youghurt og oppdelt frukt i kjøleskapet til enhver tid, sånn at jeg har gode og sunne mellommåltider. Vårt barn kommer til å få boller og frukt i stedenfor smågodt til lørdagskosen, men prøver å ikke være hysterisk heller.. prøver i grunnen det hele veien. alt med måte, lissom.. som i dag, da har mannen min kjøpt smågodt til meg. sure pærer:) Men jeg har bare spist fire stk da, så fikk jeg metta mi, lissom. men akkurat da smakte det med litt smågodt. (selvom vi egentlig har en regel om at sånt spiser vi bare i helgene hehe..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå