Gå til innhold

Frustrert gnaging.


line-82

Anbefalte innlegg

Snuppa vår er nå tre mnd gammel, og hun gnager på absolutt alt hun kan, hender, tepper, meg....Får hun det ikke til blir hun fryktelig frustrert og grinete!Dette gjør hun dagen lang, og det er ganske slitsomt til tider når jeg ikke får gjort stort annet enn å sørge for at hun har noe hun kan bite eller slafse på.Jeg lurer på om det klør i gommene?Er det ikke litt i tidligeste laget for tenner?Setter pris på gode råd og forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Jenta vår slafser og biter på alt, og i dag fant hun ut at hun kan suge på tommelen uten å ha fingrene i øynene...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :o) Tennern kan begynne å klø leeeenge før dæm når overflata. Å så kan tennern vokse i rykk å napp, som kanskje mange av oss voksne har erfart med visdomstennerne.

D kan godt hende at d e tennern som klør på ho, men dæm e åsså kommet i den alderen kor dæm stikk alt i munnen førr å undersøke å føle på ka d e. Kanskje en kombinasjon, d virke som d e d her hjemme hos oss i allefall :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mi jente sutter oxo på alt...... hun har funnet ut at hun har en underleppe, suger intenst... hehe, ser ganske morsomt ut=)

men som sagt, de begynner å utforske ting med sansene sine. det kan kanskje være tenner, men det mest vanlige er å få tenner rundt 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten min vil også sutte på det han kommer over, bare det ikke er smokken ;)

 

det er vel ikke helt vanlig å få tenner så tidlig men vet at det er de som gjør det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner meg igjen på den der ja! Jenta vår sutter, eller helst tygger på alt mulig så lenge det ikke er smokken. Jeg kunne jo tenkt meg at hun tok smokken da men..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for mange morsomme tilbakemeldinger!Hun tar både smokk og flaske, men dette er ikke nok, så nå har jeg gått til innkjøp av en biteblomt med forskjellige overflater slik at hun kan gnage til den store gullmedaljen:) Denne brukes titt og ofte, og jeg merker at hun er mer fornøyd enn tidligere, kanskje det blir litt mer ro...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg bare titter innom, tilhører januar-klubben. kjenner meg igjen i det du sier, og sønnen min fikk tenner når han var 3 1/2mnd. kjøp bitering man legger i kjøleskapet, det er lindrene+sånn middel man får på apoteket(tror det heter dentinox). kan nok hende hun er tidlig ute med tenner:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...