Gå til innhold

Åpen barnehage - noen som bruker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker å gå i åpen barnehage noen dager. Den åpner jo litt sent 09:30 og pjokken skal jo sove igjen i 11-12 tida. Kan man være der bare de første 2 timene? Vi tenker å gå i Storhaug åpen barnehage i Stavanger. Noen som har gått i den? Pjokken er ca 1 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Borghild!

Me bruker –og trivs veldig godt - i Storhaug åpen barnehage. Ein kan koma å gå som ein vil i opningstida. Samlingsstund (10-halv 11). Formingsaktivitetar for dei som ynskjer det etter det. Et matpakka i lag halv 12. Elles fri leik.

Sjølv har eg ungar (eigen gut + dagjente, begge snart 17 mnd) som oftast blir så trøytte at me går heim før lunsj. Byrja å gå der då guten min var 7 mnd å han har stortrivst heile tida.

Sigrid

Skrevet

Berre spør om det er noko meir du lurer på. Så håper eg at me snart treffest der!

Sigrid

Skrevet

Vi bruker åpen barnehage:) Du kan godt være der de første 2 timene ja. Vi pleier å komme i ti tiden, og drar i ett tiden. Da er det på tide med dupp nr. 2 for lillegutt;)

Skrevet

Vi brukte åpen bhg før hun begynte i bhg. Er kjempefint å være der. Treffe andre voksne og barn.

Man kan komme og gå som man vil

Skrevet

Hei Sigrid

Takk for svar. Vi sees nok der etterhvert.

Skrevet

Jeg er der med pjokken på 20 mnd. de to dagene i uka det er åpent. Jeg er hjemmeværende, og det er en perfekt måte å komme seg litt ut blant voksne folk på. Det åpner 0900, så drar vi når poden skal sove i 12-tida (selv om det er åpent til 1500). Det er de færreste som er der hele åpningstiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...