Gå til innhold

Noen tåler så utrolig lite..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stadig er det noen som kommenterer at det er så ukoselig her inne.. Må jo være lov å diskutere og være uenig uten at "alle" roper ut om at det er så lite koselig her. For det bidrar jo nemlig bare til å forsterke det negative. Syns DU det er ukoselig her inne. Svar på de hyggelige innleggene, lag nye hyggelige innlegg selv. Da kommer nok de innleggene som du syns er ukoselig etterhvert til å forsvinne. Men selvfølgelig kommer det nye, det er så utrolig mange forskjellige mennesker her inne, og det er uunngåelig at man er uenig og diskuterer.. !

Dagens fra meg ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synst faktisk det er veldig koslig her inne jeg;) Men så lar jeg meg ikke provosere av ting som blir skrevet her inne heller da. Man vet jo aldri om det er "reelle" personer bak det, eller om det hele bare er oppspinn for å skape diskusjon. Så derfor så kommer jeg med mine meninger om ting, men lar meg ikke provosere om noen andre er uenig eller mener noe annet;)

Er jo kjempe greier å få høre om hvordan andre gjør det eller hvordan andre mener det bør gjøres. Det betyr jo ikke at jeg MÅ gjøre det likt;) Selv om sikkert noen mener jeg bør det;) hehe

DIB er et kjempe forum:D Diskusjoner og ulike meninger er faktisk sundt:D

Skrevet

Jeg synes faktisk Sug Lut er en ordentlig kranglefant, og ikke særlig hyggelig her inne. Jeg har vanligvis tykk hud, men ufordragelige folk har jeg ingenting til overs for.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Men du er en skikkelige kjempegrei jente? Så snill som dagen er lang? Sprer solskinn og samhold langs din vei?

Dissens er kanskje ubehagelig. Men at det er ufordragelig beror på din egen mentale utrustning.

Skrevet

Jeg får utrolig dårlige vibber av deg, sug lut. Som om du er besatt eller noe. Du har det ihvertfall ikke godt innvendig, det er helt sikkert!

Søk hjelp, og slutt å plage oss her inne.

Skrevet

Haha. tenk å bruke så mye energi på å bare slenge ut piss da, Sug lut. Se en annen vei du, anonym:)

Skrevet

Tror det er best å ikke gi sug lut og andre som tror de er allvitende noen oppmerksomhet. Tror sug lut bare er her for moro skyld, altså ute etter å rote litt opp her inne.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Nei, det er klart at om man ikke kan argumentere får man diagnostisere. Det er jo en velkjent sak at diagnoser er samfunnets beskyttelse mot det som er annerledes og dermed skaker opp. Men det er faktisk nokså likegyldig for meg hvilke vibber jeg gir deg. Det som er i det minste måtelig interessant her er hvordan jeg kan ha plaget "dere" så mye i løpet av et døgn eller så at du faktisk ikke kan la være å si det. Mange muligheter for introspeksjon der, om du hadde våget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...