Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemte meg i dag forat vi skal gi amming en siste sjanse... er livredd!

Orker virkelig ikke en runde til med brystbetennelse og sykehusinnleggelser. Men gutten min har det ikke bra med flasken.. Han sover mye dårligere enn med puppen, og magen er konstant vond.. Så da får jeg lide litt til hans velvære..

Noen gode råd på veien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Whow, skal si du er tøff! Håper det går greit denne gangen og at du slipper noen flere porblemer:)

Du har sikkert mye bedre peil på amming nå enn de fleste av oss, så jeg vet ikke om jeg har så mange råd som du ikke har hørt før, men noe jeg synes var deilig i begynnelsen var å lufte puppene (til min manns store glede og frustrasjon, se men ikke røre etc).

Masse, masse lykke til:)

Skrevet

Oi, det er tøfft gjordt. Er du sikker på at du vil presse deg selv så mye? Håper det går bra for deg denne gangen. Det fortjener du. Jeg kan desverre ikke gi deg noen råd for jeg er ingen ekspert på dette området. Det er som Bellen sier, du kan nok mye mer om dette nå en mangen av oss.

Lykke til!!!

Skrevet

Du er tøff!

Jeg er enig med de andre her i at det sikkert er du som er ammeeksperten her i gjengen, men det jeg tror du bør huske på (som du sikkert allerede vet) er:

1. tenk på ammingen som kos, både for deg og Matteo (fokuser på perioden før betennelsen, da dere fikk det til), jeg tror det mentale er viktig! Prøv å slapp av og kos deg.

2. husk god hygiene - vask hendene før du rører brystene!

3. ikke frys - jeg bruker både ullinnlegg og engangsinnlegg (avent).

Skrevet

Lykke til. Jammen en tøff periode du har vært gjennom. Synes det er imponerende av deg å begynne å amme igjen!

Krysser fingre og tær for dere

Skrevet

skal si du er tøff!!!!

Har desverre ikke så mange råd å gi men ønsker deg masse lykke til!!

Håper det går problemfritt, det fortjener du!

Skrevet

Jaggu er du tøff! Håper det går bra denne gangen! Hvis ikke, må du huske at mamming er viktigere enn amming:-) Og vondt i magen går over etter hvert.. Krysser fingre og tær!

Skrevet

Tøft gjort! Får håpe det går bra denne gangen! Hvis Matteo får vondt i magen av MME er det jo mulig at en annen type ville fungere bedre... men det får vi håpe du slipper å teste! Lykke til!

Skrevet

Lykke til. Synes du er super tøff som orker en runde til. Husk å ta vare på deg selv oppi dette og husk at flasken er også bra om dere ikke får det til. Tenker masse på deg og ser frem til å høre neste onsdag hvordan det går.

Skrevet

Tøff og tøff.. Sta er vel det rette ordet.

Var innom ammepoliklinikken i dag, og fikk noen tips på veien. og resept på mykosantin, i tilfelle det er sopp jeg har fått etter 21 dager på antibiotika..

For første gang følte jeg at de helt ærlig sa de ikke visste råd, og de sa rett ut at om jeg ville gi opp nå, var det med deres velsignelse! Deilig at endelig damene på barsel også innrømmer at dette er ikke enkelt bestandig. Og deilig med litt forståelse. Nå er de like spente som meg på hvordan det går, og jeg måtte love legen på Gyn og barsel-damene å oppdatere dem. Så det er nå notert.

Jeg var redd Matteo hadde glemt puppen, men det gikk som en drøm, en meeeget smertefull en. Her blir det ikke fullamming på en god stund. Men mme + mm er et godt alternativ!

Veldig spent på fortsettelsen selv jeg nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...