Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 noen her inne som vet når man må søke om kontantstøtten?par mnd før de er ett år?
Amabolla Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Jeg sjekket på NAV sine nettsider i dag og det stod ikke noe om noe frist til å søke. Jeg sender inn søknad i morgen så er det gjort. Mi si blir 1 år den 03.09.
så var vi 4 Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Du kan søke når du vil, men søknaden blir ikke behandlet før de fyller ett år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå