Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Alt ser bra ut og babyen vokser fint. Formen min har vært kraftig dalende den siste tiden. Gikk rett fra å være super-aktiv og full av futt i 1. trimester til å nå bli sliten og matt av å dusje og kle på min egen kropp. 2. trimester skal liksom være tiden da vi "GLØDER" og er fulle av energi og GODE TANKER, har røde roser i kinnene og PUSLER og STELLER i stand til den lille. Men nei......har det ikke akkurat sånn om dagen. Selvsagt er jeg superglad for at vi skal få baby og at alt går bra med henne. Men jeg er SLITEN, har hovne bein og halsbrann. Jeg har gått opp ganske nøyaktig 1 kg pr måned de siste månedene. Høres det ut som en normal økning?
ninen Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Hei! Jeg er også sliten- kroppen begynner å bli tung å bære... Du er heldig som ikke har gått opp mer da, jeg er ferdig m uke 27 nå og har vel lagt på meg ca 9 kg... jeg er ikke så hoven, men har stadig vondt i rumpa og ryggen.. ta vare på deg selv, d er lov å slappe av :-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Godt å høre at det er flere som har det sånn, får liksom dårlig samvittighet for at jeg ble sykmeldt jeg. Men det skal vi ikke ha, vi skal tenke både på oss selv og på barnet vi bærer og ta det med ro når kroppen trenger det. Take care du også!
2barnsmorønskerseg1til Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Jeg GLØDER ikke akuratt;( Skulle så veldig gjerne ha gjort det, blir så misunnelig på andre som gløder;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå