Gå til innhold

Hvis jeg klemmer litt ekstra hardt på magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... sprekker fostersekken til slutt da???? :P

Litt lei i dag. Varmt og ubehagelig. Og babyen jobber hardt nede i bekkenet.

Tenkte jeg skulle hoppe og sprette litt i noen nedoverbakker etterpå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyen kommer når den er klar den. det eneste du risikerer å få er en masse masrier som er unødvendige. det er slitsomt og det fører ikke til noen fødsel.

Skrevet

Hehe... Nei, det går nok ikke vil jeg tro. Husk på at når de tar vannet så klarer de kun å ta det under en ri (når fostersekken er mest mulig i spenn) med en "heklenål", så å klemme hull på den selv tror jeg er nesten umulig.

Skrevet

Er bare tullefantasier fra min sin side. Er litt for mye fødeklar tror jeg.

Skrevet

Har full forståelse for det! :-) Prøv med sex i stede du!

Skrevet

Hehe, vet ikke om jeg orker. Da hopper og spretter jeg litt i bakkene her istedetfor.

;) Er mye jobb med sex!

Skrevet

Men det er også omtrent det eneste med en viss påvist effekt ;-) Lykke til! Lenge igjen? Har 20 dager igjen selv til termin.

Skrevet

14 dager i dag.

Hva er det med sexen som virker?

Er det orgasmen? eller sæden?

Skrevet

Begge deler. Orgasmen får livmoren til å trekke seg sammen og kan starte rier, sæden inneholder samme stoff som modningspillene de setter i sjeden når de skal sette igang fødsler på føden (men mye mindre mengde da), så det kan modne ting og dermed føre en ett skritt nærmere og i beste fall gi rier dersom det er modent nok.

Skrevet

Huff... kanskje jeg skal lure meg til litt sex da.. Er bare ikke det jeg har mest lyst på for dagen. Mannen min er også så livredd for å klemme på magen min. Han spør meg ofte om jeg ikke ligger med litt for mye vekt på magen mens jeg ligger på siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...