Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Heisann! Er det noen av dere fleregangsfødende som har opplevd at vannet gikk uten rier ? Hvor lang tid tok det da for dere før fødselen var i gang? Jeg har en jente fra før, men da gikk ikke vannet før etter flere timer med rier, så dette er en ny opplevelse!!
VinterSol+2 Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 hei, jeg har ikke født før, men dette er iallefall normalt:) Jordmoren min sier at dersom vannet går, så ring og informer føden, og så kan du som regel vente noen timer og se om riene setter i gang. lykke til da, dette er jo kjempespennende!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 oiiiii, så spennende dah!!!!!! masse masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ))) kan ikke savre deg da ikke vannet mitt gikk forrige gang.,.. men ring jordmor eller sykehuset!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 jeg har snakket med de, og skal på kontroll imorgen tidlig! HI
VinterSol+2 Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 spennende! hehe, får håpe du snart får masse vondter og kommer i gang da! lykke til igjen! snart er du tobarnsmor!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 nok en gang masse lykke til!!!!! holde oss litt oppdatert da!??
agent Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Med begge mine fødsler har vannet gått først, og veer har kommet 2 - 3 timer etterpå. Spis et godt måltid, og slapp av.. gled deg over en myk start på fødselen, plutselig er det i gang, og du er mamma ;-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå