Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Noen andre som opplever dette...? har en aktiv liten i magen.. men di siste ukene har jeg begynt aa kjenne nye bevegelser.. ikke vanlige spark eller slag.. eller at den snur seg... det skjer liksom myyyye paa en gang.. nettsom babyen faar rykninger i hele kroppen.. helt rart.. vet ikke hvordan jeg skal forklare det. men hele magen leer seg SKIKKELIG naar disse rykningene kommer.. kjenner bevegelser i alle retninger.. Kan se spark og bevegelser tyyyyydelig paa magen.. men disse rykningene ser og kjennes helt rart ut hehe... Noen andre som opplever dette... ?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. mai 2007 foeles ut som babyen faar spasmer .. hehe.. helt rart..
Krøllefrøken Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har også kjent sånne rykninger en stund nå. Helt annerledes enn vanlig spark/bevegelse, og det er heller ikke hikking. Så ikke vet jeg hva det kan väre .... det kjennes ut som hele babyen rister liksom. Jeg er 27+4 forresten. Kanskje noen andre vet hva det kan väre?
Dragemor Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Ja jeg har opplevd det et par ganger. Ble litt bekymra første gangen. Jordmor sa at det er helt vanlig og at babyen får kramper ... først etter en god stund at den klarer å kontrollere alle bevegelser..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2007 Ja det er noe helt annet enn hikking og andre bevegelser.. helt rart.. nettsom babyen faar spasmer.. rister.. huff.. jeg er 26+3 idag.. Haaper noen vet.. hadde vert morsomt aa vite hva eller hvorfor den gjoer som den gjoer..
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Kan det være at den hikker? De hikker visst ganske mye og det kan også kjennes som rykk har jeg hørt....
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2007 Har kjent hikking, og det er ikke det.. dette er myyyyye kraftigere bevegelser.. er nok som nevnt her, kramper.. hehe. Helt rare greier... morsomt ogsaa:P
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 vet hva du mener ja.... kjennes faktisk ut som om den har et anfall eller noe... og et er ikke hikking for det kjennes ut på en helt annen måte... vet ikke hva det er, men nå tenker jeg ikke over det lengre...
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Har svart på Skravle.. Det sies at babyen tisser.. Da rister den visst.. Har kjent det selv. Litt ekkelt egentlig.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 JA!Jeg opplevde det der i går kveld. Magen min rista!!!!Skjønte ingenting jeg. Ropte ut: "hva faen er det som skjer der inne!"Etter en stund slutta hun men jeg skjønner fortsatt ikke hva det var. Og jeg er bra sikker på det ikke var hikke!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #11 Skrevet 21. mai 2007 jeg har opplevd det to ganger i dag! kjemperar følelse akkurat som han grøsser seg eller sånn som vi gjør hvis vi drikker noe surt el noe? pluss at den har bestemt seg for og begynne og sparke kun inne og nedi magen...(kjennes ut som nedi tissen min)
Babyboy Høygravid Skrevet 21. mai 2007 #12 Skrevet 21. mai 2007 Jeg og kjennte slike rykkninger idag...Pussige greier... Når babyen har hikke, er det mer som rytmiske små dunk ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå