Gå til innhold

Hvor lenge og hvor mye har dere blødd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å blø litt på lørdag, helt tynt vandig blod. Har ikke kommet så veldig mye i bindet, men er del når jeg tørker meg.Blodet er blitt litt mørkere etterhvert, men fortsatt frisk blod. Hatt litt mensmurringer, men ikke noe smerter. Dere som har blødd, hvor mye å hvor lenge har dere blødd og har det gått bra, eller har dere mistet?Er veldig bekymret, var hos legen, og det er for tidlig med ul (er 6+2). Målte HCG, skal ta en ny på torsdag..synes det er fælt å gå slik å ikke vite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uffda...hørtes ikke noe morsomt ut...

Har ikke blødd noe enda, er 6+1. Men forrige gang jeg var gravid, begynte det først å komme litt rosa slim, blødde litt og litt mer de neste dagene, tre dager etter de første tegnene satte det i gang på ordentlig. Jeg hadde vondt i korsryggen noen dager før jeg begynte å blø, og også mensmurringer. Men mensmurringer er det jo vanlig å ha uansett, og veldig mange blør i starten av svangerskapet uten at det er noe galt. Skjønner at ventetiden er lang...jeg syntes det var godt å få et svar etter å ha gått i uvisshet i flere dager (jeg kom på ul 3 dager etter første dag med blødning).

 

Håper HCG-nivået har økt til torsdag, slik at du kan slappe av og nyte tiden fremover!!!

 

Krysser fingrene for deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, nå kan se ut som om det har sluttet å blø...det hadde vært supert!Setter pris på tilbakemeldinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er bare innom å lurer litt.

Jeg blødde endel i begynnelsen. Hadde to styrtblødninger så jeg fikk en tidlig ul. På denne ul ble terminen min satt frem 4 uker. Jeg trodde jeg var 7 uker på vei, men det viste seg at jeg var 11 uker på vei. Grunnen til dette var at når jeg skulle hatt mensen har jeg hatt svangerskpasbløninger helt lik en vanlig mens. Etter dette småblødde jeg litt til og fra. I dag sitter jeg med verdens nydeligste prins i armene. Ønsker deg masse lykke til. Blødninger trenger ikke bety noe galt. Jeg var også fra meg av bekymring så jeg forstår hvordan du har det. Sender deg mange lykkeønskninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen millioner takk!Er så kjekt å få slike tilbakemeldinger..er min første og jeg har ikke vært borti dette før.blir litt usikker når slike ting skjer..får bare krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på besøk fra desember klubben,har nettopp vært gjennom det samme selv. Hadde en styrtblødning da jeg var 8+0,var på ul dagen etter alt var bra,men jeg hadde en blodansamling inne i livmoren,har blødd frem til for 2 dager siden,for det meste brunt,har hatt 3 -4 styrtblødninger,var på ny ul i går og alt var bra,er i dag 9+5. Var overbevist om at det kom til å gå galt igjen,har en MA i februar bak meg,men alt tyder på at det går bra denne gangen. Jeg har vært sykmeldt siden 9 mai pga dette og er sykmeldt ut uka. Vet at det er fælt å gå slik å vente. Men det er desverre lite man kan gjøre fra eller til. Det er bare å gå å vente,men ventetiden er grusom det vet jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg begynnte også å blø litt på tirsdag. dro til legen samme dag. det var for tidlig å si noe. men mest sannsynelig så alt bra ut. men vi kan ikke være helt sikkre før lørdag. er 6+3 uker på vei. det er helt forferdelig å ikke vite.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydlig at vi er mange som har det på samme måten.

Jeg begynte å spotte fredag. Har spottet/småblødd litt i 5 dager nå. Opplever meg selv som "stinn" i magen. Full liksom. Men ingen smerter. Hadde litt smerter fredag og lørdag.

Var hos legen og får ikke UL før kanskje neste uke. Det er for tidlig. Og jeg er jo bare 5+4 i dag.

Krysser fingrene for at alle her har spiren i magen i neste uke også.

Stor klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen i dag, og fikk bekreftet at fosteret var dødt:( må tilbake i morgen til undersøkelse, og muligens utskraping. Gruer meg til dette.uff... ikke kjekt å gå å vite at jeg har noe dødt inni meg..Håper det går bedre med dere andre..masse lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å blø på tirsdag,. Fikk ultralyd, men gynekologen kunne ikke se at livmorsmunnen hadde åpnet seg. Kunne heller ikke si helt klart om det va foster eller blodannsamling som lå der. Har blødd friskt blod m/litt slim nå i 2 dager. Fikk "diagnosen" truende abort. Skal til ny u.l om 2 uker... ventetiden er det verste... men legen mente jeg mest sannsynelig kom til å miste! Jeg håper ennå på det beste, gir ikke opp håpet foreløpig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt grusomt å gå slik å vente, jeg måtte selv kreve at de tok to HCG prøver av meg, de tar det liksom ikke alvorlig når vi er så kort på vei. Jeg skjønner jo også at det er naturens gang og at det kommer ut dersom det skal ut, men er helt forferdelig å gå slik å vente og ikke vite. Jeg mener de bør gjøre det de kan for å beroe oss. Legen min sa til meg jeg måtte bare vente, da sa jeg at de fikk ta HCG prøver, og da svarte hun:"å du vet om den", jeg sa at jeg visste det fordi jeg var sykepleier selv.Da var det liksom helt i orden. Men hadde ikke jeg sagt noe hadde hun heller aldri sagt det. Er liksom derfor vi går til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...