Gå til innhold

andre som har alt klart, og gjør alt for å korte ned vente tiden??


<3odin<308.06.07

Anbefalte innlegg

Nå er alt ihus. vogn, bilsete, seng, madrass, klær, badebalje, håndkle. det eneste som mangler nå er bleier. og dynene til vogna opg senga skal jeg hente hos mamma seinere i dag. deilig å endelig vær ferdig, men jeg tror vente tiden bare blir lengernå som alt står klart å bare venter på å bli brukt. har bare tre uker igjen nå. så nå har jeg begynt med alle kjerring rådene for å stette igang fødselen. har begynt med bringebær kapsler, sex to ganger om dagen. går i trapper så ofte jeg har muligheten. rydder og vasker leiligheten, og klær. vet at livmorhalsen min har begynt å bli moden og åpnet seg. var på sykehuset for to uker siden og der sa de at livmorhalsen hadde åpnet seg så åpningen var på størrelse med en finger. tror den har åpnet seg litt til, for jeg har hatt mye menssmerter de siste ukene og jordmor sa at dette var fordi livmorhalsen åpnet seg:) men hun sa også at selv om den var mode kunne jeg alikevel gå tre uker over tiden:( vil ikke vente lenger. vil ha han hos meg nå. noen som har noen flere tips?? andre som har det som meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. har alt klart av utstyr, og har sånn smått begynt å montere opp å ordne klart...

Men å prøve å sette i gang fødslene, er kanskje litt vell tidlig.. Har termin dagen før deg.. Sånn som alle sier, babyen kommer nå den er klar.. Det eneste jeg har planer om er å kanskje begynne med modningsakupunktur denne uken, hvis jeg kommer over skrekken for nåler og sprøyter da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver ikke å sette i gang fødselen NÅ, men korte ned vente tiden. mitt største mareritt er å gå tre uker over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hva du mener. Er selv utålmodig og vil gjerne møte babyen snart. Vil helst ikke gå to uker over. Bedre med to uker før. De sier jo at termintiden er fra to uker før datoen til to uker etter. Så man er ikke overtid før tredje uka.

 

Jeg har prøvd det "meste" :o) Dette er min tredje baby. Med forrige "funket" en heftig stor taco med masse hvitløk og chilli. Hot! Dette spiste jeg på ettermiddagen. Kl. 02 på natta våknet jeg med ca. 2 minutters mellomrom. Hadde kjempebra og jevne rier hele tiden. På morgenen fikk jeg babyen i armene mine :o) Dette var til termin vel og merke. Så jeg tror ikke slikt funker før man er moden.

 

Ellers er det kanel, lakserolje (kan gi utrolig dårlig erfaring hehe), sex, blodig biff og et glass rødvin (litt drøyt) etterfulgt av sex, massere punkter på innsiden av hælen, stimulere brystvortene.................og sikkert mye mer......Kan jo kanskje være greit å vite når termindagen er der :o) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...