Gjest Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har hørt fra deg her inne nå, men alt er bra med Nora Sofie? Og lille i magen? Tenkt masse på dere, håper alt er bra med alle
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Heihei! Går fint med meg takk :-D er i uke 33 med snuppa i magen, så er litt slitsomt for tiden, MEN jeg skal ikke klage, er bare glad hun fortsatt er der inne Nora Sofie har det toppers! Blitt så stor og fin atte, også kan hun sitte selv nå *stolt mamma* hehe. Hyggelig å høre fra deg. Hvordan går det med deg da? og lille Erica?? Klem fra
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Alt bra:) Vokser og vokser og vokser... Hvor er lille babyen min blitt av? Ps. Er ikke sikkert du husker meg;) Hehe:) Har skiftet nick en hel del ganger, men har tenkt veldig på dere! Og ønsker dere alle lykke til:) Hils prinsesse Nora Klemmer
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Hehe ja er sånn jeg også tenker om lille Nora som har blitt så stor Joda mener jeg husker deg! hehe en av de hyggelige her :-P Du får hilse lille prinsessen din og!! PS. kan du ikke få deg profil, så kan jeg sende deg en PM? :-D så kanskje vi kan snakkes på msn eller no! Klem
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Nå har jeg hvertfall forsøkt å lage en profil:) Nydelig jenta di er!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå