adie Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 hei dere...hva bør man ha i bagen til sykehuset... og hvor tidlig bør den være ferdig pakket????? har 5 uker til termin nå...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Viss du blar noen sider.. så var det mange innlegg her for noen dager siden om dette emnet.
Lillegutt ble junibarn Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 har ikke pakket den enda.har 9 dager til termin.tar med hente sett til babyen og ett teppe.til meg pakker jeg før jeg drar.bruker jo alt nå.dusjting og sånt og litt "sloffe"klær.det får virkelig holde.jeg var veldig opptatt va jeg sku ha i den bagen en periode,men nå tenker jeg kun nødvendighet.kamera å sånt får han tenke på.
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Eg har ikkje pakka min bag, føler ikkje at det hastar så veldig akkurat (37+0 i dag og fødeklar på onsdag). Men eg har skrive ei liste over ting som skal i bagen: BARSELSBAG: Joggebukse Mjuk mammabukse Ammebh + ammeinnlegg i ull Singlet/ammetopp x2 Flipflop (gummi, som ein evt kan bruke i dusjen) Truser Sokkar Shampoo+balsam Tannbørste+tannkrem Bodylotion Deodorant Brystvortekrem Lader til mobil, lader til digitalkamera Blad e.l. Notisbok+penn FØDEBAG: (kjem til å ha denne bagen oppi den andre, men greit å ha desse tinga i eigen bag, så vi slepp rote gjennom heile bagen for å finne kjeksa) Gatorade el. anna sportsdrikk Kjeks Sjokolade e.l Oppskoren frukt (?) Matpakke+drikke til meksikanaren Vannflaske med sportstut Mobil Kamera Mp3 Telefonkort (så meksikanaren kan ringe heim til Mexico med dei gode nyhendene)
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Også kjem meksikanaren til å ha sin eigen bag i tilfelle vi får familierom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå