Andie82*tobarnsmor* Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Er sinnsykt plaget av allergier om dagen, og har fått nesespray og øyedråper av legen min. Hun sier dette er de eneste hun vet er trygge for gravide, problemet er bare at de fungerer ikke kjempebra.......nesesprayen hjelper litt, men jeg er fortsatt potte tett i nesa, og bruker rhinox hver kveld for og få sove, det har jeg gjort i over 2 mnd nå.....hvis jeg ikke bruker den, er jeg helt tett i begge nesebor, og får ikke sove i det hele tatt.....huff, begynner og bli lei og sliten nå.....tror nesa mi begynner og reagere og....blør neseblod hver gang jeg snyter meg. Noen som vet om noe annet jeg kan prøve???
Ginger-mor Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Uff, da. Jeg måtte ty til Polaramin, men den virker jo ganske trygg. Har forhørt meg med tre leger, det to sa den var ok (den siste tenkte i samme baner som din lege) Jeg tar bare 2mg av gangen, noen dager holder det med én tablett. Ellers er jeg helt rådløs. Jeg er av typen som hadde holdt meg unna så lenge det var mulig, men her gikk det rett og slett utover hverdagen min Lykke til'a!
Frk. Lykke Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Hei jenter!! Dette feltet kan j mye om... Er allergiker med store plager. Jeg går hver 8.uker på Ullevål på allergiavderlingen.. Og dette jeg tar for allergien er gitt av overlegen der. Du skal fortelle legen din at Polaramin er det eneste som du kan spise (J byttet når j ble gravid til dette fra areus). Det er helt trygt. Jeg har Polaramin 6mg. en tablett morgen og en kveld. Man blir fryktelig trøtt av disse tablettene. I tillegg kan du trygt ta nesespray. Det beste til nese og øyne er Lomudal`Nasal til nesen og Lomudal 40 mg til øyne. I tillegg bruker jeg otrivin som du får kjøpt i vanlig butikk, den er god den og. Men den skal ikke brukes mer en et par uker. Jeg håper dette var til noe hjelp. Har du spørsmål er det bare å kontakte meg her eller på internmail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå