Gå til innhold

Skriver JM ut sykemelding?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter det legen min sa, så skriver ikke JM ut sykemelding.

Skrevet

om ikke annet...kan de sikkert skrive en anbefaling til sykemelding..slik at fastlegen din skriver den ut til deg:)

Skrevet

Jeg har fått beskjed av JM om at hun ikke kan skrive ut sykemelding - det må legen gjøre.

Så om jeg hadde trengt en sykemelding ville jeg kommet meg til legen så raskt som mulig ;o)

Skrevet

Ok det var egentlig det jeg tenkte, at JM ikke gjorde det!

Jeg er så skuffet over legen min som skal ha meg ut i jobb nå, er overhodet IKKE i form noe han vet og selv har sagt at jeg ikke har noe på jobb å gjøre nå! Så hva skjer lissom?? Nå er han i permisjon i 4 uker så jeg får ikke tak i han! Var hos en annen lege på kontoret og han skrev ut sykemelding for 14 dager heldighvis! Men også han mente at jeg kunne jobbe jobbe selvom jeg er kvalm, uvel, svimmel og slapp siden jeg har dårlig matlyst! Jobber i hjemmesykepleien! Føler på det over jobben for jeg gikk rett fra mammapermisjon til sykemelding, kunne tenket meg å kommet tilbake på jobb men ikke for en hver pris når formen er elendig! Huff måtte ha ut litt frustrasjon her nå!

Spurte om han ville høre på hjertelyden men det var ikke nødvendig... neivel... huff

Skrevet

Jeg sliter med det samme :( Jobber som ingeniør 100 % (kontor jobb) og der går det greit, men jeg har jo en ekstra jobb annen hver helg i hjemmesykepleien (har hatt det siste 6 år) og der sliter jeg. Lørdag går fint men søndag tar livet av meg. Har allerede fått bekkenløsning (16 uker) og legen nekter å gi meg sykemelding i den ekstra jobben. Hun sier at jeg skal slappe av (pga blødninger) men å sykemelde meg vil hun ikke, da mener hun heller at jeg skal slutte. Som hun sa så har jeg ikke behov for ekstra jobb.

Hva vet hun hva jeg har behov for?

Så fra nå av skal jeg til gynekolog og jordmor. Har fått så dårlig erfaring med fastlegen at jeg blir kvalm av å tenke på henne.

LYKKE TIL :)

Skrevet

Jeg fikk heller ikke noen sykemelding fordi jeg jobbet 100% og studerte deltid. Da måtte jeg ha kuttet ut studiene, sa jordmor.

- Er sykemeldt nå, men så er siste eksamen unnagjort for flere uker siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...