Gjest Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Hvordan går det med deg? sorry hvis jeg forsvant litt fort i går... Håper ikke du måtte inn på sykehus da :-S Ønsker deg god bedring og tenker masse på deg!! Klem fra alle oss
Sabina og gjengen Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Hei snuppa, går bra vettu:) De nekta å legge meg inn, de vil se an en uke til.. så lille gutten min ble levert hos mamma istad så håper jeg jeg blir bedre snart, men ser ut til at jeg må inn på legevakta inatt om ikke jeg blir bedre.. kroppen er helt ubrukelig og såå slapp. Vil helst legges inn nå, da skjer det kanskje fortgang i dette her.. De satte meg idag bare opp på MER kortison, helt på tryne spør du meg men.. siden jeg ikke har hatt noe vikrning til nå. Fikk legetime hos fastlegen imorra og skal da ta et par alvorsord med han ,jeg kan ikke gå sånn her lenger.. Stor klem fra meg og Leo sender en nuss til Nora Sofie:)
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Stakkars deg =( dumme de er... Håper at du blir frisk fort!!! Og Leo har det nok supert hos bestemor kan jeg tenke meg. Husk å ta vare på deg selv da og ikke gå å ha dårlig samvittighet eller noe, for det blir man IKKE frisk av!! Lykke til hos legen i morgen! Nora Sofie sender en nuss tilbake til Leo (de to MÅ jo på date når vi kommer til Oslo en gang God bedring!!! STOR trøsteklem fra
Sabina og gjengen Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Ja, Leo gleder seg til date allerede:) Jeg skal ikke gi meg imorra, nå må noe skje.. jeg savner jo Leo når han er så mye borte så nå skal jeg passe på å ta litt smertestillende og få sovet inatt og så ta den legetimen imorra og se hva de sier.. godt å høre at noen tenker på meg:) Masse godklemmer fra oss til dere alle fire:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå