Gå til innhold

redd for å være gravid... (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

sluttet på p-piller for 9 dager siden og ingen mens har kommet.. har litt utflod som er brunlig og mens murringer, men ingen mens! har hatt ubeskyttet sex to ganger i april og er singel så vil absolutt ikke være gravid.. noen som vet om det kan gå så mange dager uten at mensen kommer?? vanligvis tar jeg sukker piller på brettet når det er mens, men tok ikke de siden jeg skulle slutte på pillene....

åååååååå..frustrert nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann=)

Ja, det kan gå så lang tid faktisk. Når du uroer deg, som du jo gjør nå, kan den utsettes ekstremt lenge. At du ikke tar sukkertabletten har ingenting å si, de er jo der kun for kontinuiteten. Det beste trikset er å ta en test, få bekreftet at du ikke er gravid, så kommer mensen med en gang=)

Gjort det selv...Lykke til=)

Skrevet

takk for svar. skal til lege på gynekl. unders. på onsdag så da får jeg vel ta en test i samme slengen.. hadde passet så dårlig å være gravid nå..

men men får prøve å være positiv :)

Skrevet

Åh hatt det slik selv denne mnd. Forferdelig følelse!!! Men det er sant som den over sier, ta en test- så strømmer det plutselig ut :)

det hadde bare vært Kriiiiiise med ny baby nå, jeg er også veldig alene, og denne barnefaren er ikke aktuel å bli sammen med. Avsluttet etter et kort forhold. Men så kom altså mensen etter at jeg tok testen!

Lykke til, det er nok bare nerver!

Skrevet

for meg er det ikke akutelt å få barn med den jeg kan være gravid med.. så tar test på onsdag og beregner mensen kommer da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...