Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Er 5 dager over i dag å er super lei! ikke ett jævla tegn på fødsel...... hva er galt liksom. super trøtt å sover nesten hele dagen.... kunne spydd av og ikke få gjort noe uten at det skal være slitsomt.. bare å ta på seg sokker på mårran er en heltids jobb...
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Hehe... Skjønner deg godt! Og jeg har 38 dager igjen til termin... Sukk... Jeg sliter med all påkledning nedentil, er en kamp... Men sov så mye du greier i det minste, så er du uthvilt når det braker løs. Pass på å spise regelmessig også, er viktig å ha energi også. Jeg er på en måte ikke lei av å være gravid, er bare lei av smerter og vondt og slikt... Vil at kroppen min skal fungere uten Paracet...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2007 Huff det hørtes ikke godt ut! Nei nå gleder jeg meg bare til å få knøttet ut så jeg kan leve litt normalt igjen! =)
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Ja, du burde jo strengt tatt ikke ha mange dagene igjen Mine fødsler har startet med et brak, så selv om man ikke kjenner noe, kan det godt skje om en time *krysser fingrene for det*
MAMMA1 Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Du er 5 dager over du, jeg er på min 10! Jeg trodde for 14dg siden at det VAR tegn på fødsel, men neida.Nå har jeg sluttet å kjenne på noe som helst, og regner med at det hele må settes i gang.Skal bli deilig å få kroppen sin tilbake, slippe å føle seg som en 80 åring i gangen og helt hjelpeløs med av og påkledning ja..Dessuten savner jeg friheten til å kunne gjøre hva jeg vil. Har mest lyst til å sove meg gjennom dagene men det er jo ikke godt å ligge heller.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2007 Huff. ja hper det skjer noe sånn somdet gjorde ho deg... men har gått med masse mens murringer i 14 før de dagene på overtid å trodd det er noe på gang. men så fort se ble på overtid så vips så var dem vekk... blir arg. føler med deg på den tiende dagen. det er ille når vi gleder oss til å få kroppen tilbake mere enn noe annent. huff. trodde jeg aldri ville si det.
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Nå måtte jeg le, MAMMA1 "Friheten til å gjøre hva du vil"... Den får du vel tilbake om ca 18 år den
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 Har 5 uker igjen og er så dritt lei, vil bare ha den ut!!!Gleder meg så innmari til å kunne hoppe og sprette rundt:)En evig kamp om morningen bare å få på seg sokkene, og for ikke å snakke om å bare snu seg i senga..slitsomt.Og denne magen er bare i veien.Er utrolig trøtt for tiden jeg også kan fint sove 12 timer og fortsatt være trøtt, men det gir seg vel...
MAMMA1 Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Forklarte vel ikke godt nok, men da mente jeg frihet til å faktisk kunne gå en tur ut, gjøre husarb...ting som den tunge og uregjerlige kroppen ikke vil nå på slutten. Har en datter på 3 fra før, vet jo av erfaring at man ikke kan forvente absolutt frihet før de er ute av huset, men bruker vanligvis ikke føle meg i "fengsel" slik som nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå