Gå til innhold

Janic- se hit litt er du snill:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke du føde i Tønsberg? Har de overtidskontroll såpass tidlig her, eller er det noe du har ordnet/spesiell grunn? blir så letta hvis kontrollen kommer såpass tidlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp skal føde i tønsberg. Jeg ahar så masse vann i kroppen så skal inn til kontrol nå i første omgnag. er noe legen har ordna! Fik 3+ på ødem å det er ikke bra å gå sånn for lenge! Når har du termin???

Skrevet

Ja si det- når er termin egentlig? Det er litt av problemet. Ny UL viser 27 mai og det stemmer med mye. Offisiell er 5 juni.

Men greia mi er at jeg gikk så langt over forrige gang og har skrekken fordi fra den ene dagen til den andre så¨hadde morkaken virkelig bgynt å streike og sluttet å lage fostervann. Alt gikk bra, men...dette var før de vanlige 14 dagene som man får komme inn på og jeg merket ikke selv at noe galt var i ferd med å skje.

Men tror nok at jordmor hvertfall kommer til å få sendt meg inn tidlig- får satse på det!

 

Lykke til i morgen da!

Skrevet

Ja det er bare til å si hvordan situasjonen er å legg gjerne på litt ekstra, virk deppa og redd. da tar dem deg på allvord.... er jo ikke morro å gå å vere redd. jeg har bestemt meg får å få dette igjennom fpr orker ikke gå sånn mere. det var jo litt av ett sprik oxo det på de terminene!

Jeg skal si i fra hvordan det har gått i mårra jeg, se om det kan gjøres noe. Har en venninne som mista nå med en fulbårn unge pga feil på sykehuset... så jeg SKAL få det igjennom. skal i allefall ha ordentlig kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...