Gå til innhold

lotta72


to herlige karer + baby 7.3.12

Anbefalte innlegg

Hei

Leste i et svar fra deg at du har hatt 2 ma. Først må jeg jo si at det var veldig trist å høre.

 

Jeg lurer på en ting; blødde du?

Hvordan oppdaget du det?

Når i svangerskapet skjedde det?

 

Grunnen til at jeg spør er, at jeg tok en positiv test for 8 dager siden. Dagen etter testet jeg negativt, og har tatt flere negative tester siden dette. Er nå på dag 45, og testet negativt igår. Har hverken fått tr eller blødd. Hvis jeg skulle vært gravid nå ville jeg vært 6+2

 

Håper du kan svare meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Ja jeg har opplevd 2 ma, men med maaange år imellom.

Første gang i 1993 (var 21 år) Da var jeg ca 13 uker på vei, og begynte med brunt utflod som viste seg å være ma. Da hadde fosteret vært død i ca 1 uke.

Så fikk jeg tvillinger i 1998, og en i 2000.

Så hadde jeg ma igjen nå 20 mars. Da var jeg ca 9 uker. Jeg hadde ingen blødning, men dro til legen fordi jeg var i kjempe ubalanse, og ble bekymret for spiren min. Pappan min døde av kreft 16 mars, så jeg hadde det ikke bra. Ul viste en tom fostersekk, og jeg tok utskrapning med en gang, ettersom jeg jo skulle i min fars begravelse 3 dager senere. Nå er jeg gravid igjen (FOR 5 GANG) og håper at alt går bra.

 

De gangene jeg har ma har jeg ikke hatt vondt i magen, og det var kun den ene gangen jeg hadde litt brunt utflod.

Har du testet positiv, så HAR du iallefall hatt en graviditet der. Ettersom den nå er negativ, og du ikke får tr, må du ta kontakt med lege/gyn.

Å gå rundt å lure er verre enn noe annet. jeg synes du skal ta kontakt idag!

Selv unner jeg meg å gå hyppig til kontoll. Gidder ikke lure.

Går til Volvat og betaler de 700 kronene det koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:-)

Har allerede bestilt legetime, skal dit i morgen.

Skal bli greit å endelig få et svar på hva det er som skjer med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...