Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Jeg lurte på om noen kunne gi meg et råd/tips eller hva jeg skal kalle det. På 17 mai iår traff min samboer på sin store forelske og drømmedame fra noen år tilbake, 9 år siden,(vi har vært sammen i 6 år) han stoppet opp for å ta bilde av henne. Han snakket ikke med henne, sa bare hei til hverandre også tok han bilde og gikk. Han snakker ikke med henne ellers heller, sist han traff henne var 17 mai for 2 år siden. Da skjedde akkurat det samme. Hva i alle dager betyr dette? Er han ikke helt over henne enda? Ser hvordan han smiler og hvordan det på en måte glitrer i øynene hans hver gang han snakker om henne. Han har aldri sankket om meg på samme måte. Er jeg litt paranoid eller har jeg en grunn til å være litt sur for det?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 unnskyld meg pappaer, men jeg klarer ikke å dy meg.. jeg er overhodet ikke sjalu av meg, jeg vet at min mann vet hvor han "hører hjemme" men han har da ingen grunn til å fly rundt å fotografere eksdama si?? hva er det for noe? idioti! først hadde jeg vel slettet bildet, før jeg hadde fortalt han akkurat hvor skapet skal stå! sånn gjør man ikke! selv om man er singel flyr man ikke rundt å fotograferer eksdama..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Det kan like godt være drømmen om drømmen. Om en svunnen tid, før han selv mistet håret og alt var enkelt og greit. Kanskje blir han bettatt og småforelsket når de møtes, men det er vel bare menneskelig? Så lenge han holder seg trofast og viser at han elsker deg i hverdagen, tror jeg bare jeg ville latt det passere.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Hvorfor ikke bare spørre han hvorfor han tar bilde av henne? Det kan tenkes at han liker å titte på bildet og så tenke så heldig han er som ble sammen med deg istedet.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Enig med sistetalande. No kan han sjå på ho ein siste gong, og gremmas fordi han i det heile har vore saman med henne....
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Det er helt klart at hun klarte å tilfredsstille han på helt andre måter enn det du gjør. Jeg skjønner godt at han tar bilder av henne og ser på dem i smug. Da får han mimret om en svunnet tid. Er du så sikker på at han ikke treffer henne....?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Jeg er enig med at dette ikke virker helt normalt! Sur hvet jeg ikke o er helt rett å være,men du bør kanskje sette deg ned og tenke over om forholdet deres er helt ok.For meg virker det som han går og drømmer om en tid som er forbi. Men hvis jeg var deg hadde jeg spurt han rett ut!! ikke sikkert du får ett svar du liker,men da har du ihvertfall noe å forholde deg til så for du ta det derfra hva du vill gjøre.
Moi 30 -termin 2.juli Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Jeg hadde sagt klart fra at det er IKKE ok å ta bilder av ekser!!!! Jeg hadde blitt sint(selvom jeg aksepterer at han har hatt et liv før meg, og kan fortsatt ha litt rester av gamle følelser han kanskje aldri blir kvitt, det er det jo i så fall ingenting å gjøre med..), og sagt klart fra at det er respektløst og frekt ovenfor deg! Ville også minnet meg selv på at event følelser han måtte ha for henne har ikke nødvendigvis noenting med hans følelser og forhold til deg å gjøre, men krev gjerne klarhet i dette.. Uansett ville jeg snakket med han om dette, og gitt klart uttrykk om at dette ikke er ok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå