LRMG Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Hei, Ville bare si at jeg slet endel med søvnproblemer - mer og mer de siste ukene. Problemer med å sovne, våknet grytidlig, kunne ligge våken flere timer midt på natta, småvåkne hele tiden osv. Skikkelig kjipt, og resultatet var at jeg hele tiden sovnet på jobb + var i dritthumør. På onsdag prøvde jeg akupunktur på Klinikk Fjeld (spesialisert innen svangerskap), og det ser ut til å ha funket veldig bra. Har sovet mye bedre siden det - ikke like godt som før jeg ble gravid, men jeg tror faktisk det har hjulpet en god del. Så hvis det er flere som sliter med søvnen, så kan det være verd et forsøk? Var der igjen i dag, så vi får se hvordan det utvikler seg framover...
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har også god erfaring med akupunktur ifbm søvnproblemer, både gravid og ikke gravid :-)
77modell Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har også fått akupunktur pga søvnprob,ikke i svangerskapet, funket helt utrolig bra på meg ivertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå