Gjest Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Jeg fikk på ul i uke 18 vite at morkaken min var noe foranliggende, men at i de fleste tilfeller retter dete seg til fødselen. Skal på ny ul i beg. av Juni. Noen som har opplevd at det ikke rettet seg?
*Biola* Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har også foranliggende morkake.. Retter seg opp? Skal den det? Er det noe risiko å ha den framme? Er helt grønn jeg..
Lillegutt ble junibarn Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 fikk bare høre at det er helt normalt.heller bra enn dårlig.har ikke gjort noe ekstra.har 9 dager til termin.
fox`y Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 min morkake lå forran åpningen, så vist den ikke flyttet på seg ble d ks..men var på UL i uke 31 å da hadde den flyttet seg og lagt seg forran på magen.. så i 90 % av tilfellene flytter den seg oppåver så d går an å føde vaginalt:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har forliggende morkake(placenta previa totalis) =( Dvs den ligger forann, så det er ingen vei ut;) Jeg fikk beskjed på ord ul om at jeg skal ha ks. Og derfor skal de ta henne ut i uke 36! De tar ingen sjangser på at noe skal skje, for da er det morkaken som kommer først =S Men det vanligste er foranliggende, og de flytter seg visst=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå