♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Hva kan dette være?? Bør jeg bekymre meg og ringe føden? Skal til jordmor i morgen.. Vet man kal obs for friskt blod, men hva med brun utflod?? Jeg har ikke hatt blødninger i svangerskapet tidligere.. vet jeg egentlig hører til 3.tri men inegn svarer der eller på skravle..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Hei. Om du uroer deg så hadde jeg ville ringt føden. De hjelper gjerne med spørsmål, ingen spørsmål blir dumme... Det går nok bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå