Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Synst så synd i de som må i gjennom dette. Men begynner snart å lure på om alle menn som er full, blir utro om de får sjangs. Tror jeg har lest om minst 10 episoder om utroskap her inne den siste tiden. Og ikke for å snakke om alle som fersker mannfolka sine på match.com o.l der de søker etter det ene og det andre. Sukk.. skuffet over menn jeg.
så var vi 4 Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Alle menn er ikke utro, akkurat som at alle kvinner ikke er det.
selfangerkjerringa Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Vi har jo internett, men rent fysisk skal det godt gjøres om gubben greier å snike seg til et nypp. Vi fester aldri, det bor omtrent ingen fine damer i mils omkrets, og alle vet hvem vi er og hvilke biler vi kjører, så jeg ville kjapt funnet ut hvor han har vært. Men viktigst av alt: jeg er så dum at jeg stoler på gubben min, så jeg leter heller ikke etter mulige avvik i adferdsmønster...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Ja, jeg kjenner meg helt igjen i det du sier. Man begynner liksom å lure og føler seg litt naiv fordi man stoler på mannen sin. Men, jeg har valgt å tenke sånn at jeg ikke kan gå og mistenke han for noe så lenge ikke noe er kommet fram på noen måte. Orker ikke å bli paranoid og sjekke mobil osv. Det jeg har kommet frem til er at jeg ikke vil være helt naiv i forhold til det med jobb og økonomi. Jeg vil ha mulighet til å satse på min egen karriere, ikke bare stole på han økonomisk. Dessuten har vi nå snakket om at vi skal dele penger likt (det som er igjen etter alt er betalt), og vi skal betale ned likt på studielånene våre. Da sitter man ikke med skjegget i postkassa om noe skjer i forholdet. Men jeg er sammen med en herlig mann og håper selvfølgelig ikke noe skjer.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Er nok like mange kvinnfolk som er utro i fylla :-/ Synd og henge bare mannfolka ut!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Jeg synes også det er forferdelig å høre om. Har opplevd selv å ta eksen min på fersken i senga med en annen, så jeg håper jeg har fått min dose av den slags. Tror nok det også, for nå har jeg giftet meg med verdens snilleste og beste mann! Så - til dere som er oppe i noe sånt; kom dere ut, det er vondt,men det blir så mye bedre! Og dere fortjener så mye bedre!!
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Jeg er nok en av dem du har lest historien til, men til menn sitt forsvar så er heldigvis ikke alle utro =) Det beste er vel å stole på mannen sin til det motsatte er bevist tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå