Gjest Tutta, med baby nr to i magen! Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Er 15 uker nå, og har hatt til og fra vondt i magen i flere uker... Skikkelig øm nederst (greier ikke bruke noe som strammer) Får også skikkelige smerter innimellom. Tenker at det neppe kan være noe farlig siden jeg ikke har blødd, men blir jo litt bekymret likevel.. Har jo vært gravid før, og kan ikke huske at det var sånn den gangen. Noen som veit noe om det?!
ls83 Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 hei jeg har også en del vondt i magen..kjennes ut som mens smerter... olabukser som strammer kan jeg bare glemme... jeg har blødd noen ganger i svangerskapet.... er 13+5 i dag.....var på sykehuset i dag spurte legen om smertene.. han kunne ikke gi så mye svar på det... husk at det er mye som vokser og strekker seg....
betty74 Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Har det som deg. Har diverse vondter i magen, noen ganger såpass at jeg må krøkke meg sammen. Jeg tok det opp med legen i dag siden jeg ikke hadde det sist jeg var gravid. Han sa det var helt normalt. Så da slår jeg meg til ro med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå