Gå til innhold

3 D ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi vurderer å se den lille på 3-D ultralyd. Er det noen av dere som har noen erfaringer å komme med, hvor man kan få gjort det i Oslo- området og hvor mye det koster. Er nå 32 +2, kan det være for sent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEI

Vivar å så på snuppa i uke 28, det var en kjempefin opplevelse.Det var på Majorstuaklinikken i Oslo. De anbefaler å ta 3d ul mellom uke 24 - 34, jo senere du tar jo større er vel sjansen for at hodet ligger så langt nede at man ikke ser, men jeg vet ikke. Ring de å hør. Det koster i overkant av 1500,- hvis jeg husker riktig.

Skrevet

hvis du får time ganske snart, er det vel fortsatt mulig. Jeg er i uke 32 nå og skal i morgen på majorstuaklinikken. Bestilte timen da jeg var i uke 28. Altså 1 mnd ventetid:-(

Man ser vel best i uke 28, men spennende uansett!

Skrevet

Hei!

Du burde dra til en som kaller seg Kvinnedoktor på Nøtterøy,han er kjempeflink!!! Setter sammen en dvd m fin musikk og han bruker så lang tid han trenger for å få bra bilder og videosnutter...Har også sett fra noen som har vært på majorstueklinikken, og han på Kvinnedoktor ga et mye bedre resultat! Koster dessuten bare 800 kr...

Gå inn på nettsiden : kvinnedoktor.no

:)

Skrevet

Balder-klinikken er billigere enn Majorsuaklinikken (400 kr billigere), ligger sentralt i Oslo og har superflink gynekolog. Ventetiden er i tillegg mye kortere enn på Majorstuaklinikken,

SÅ JEG ANBEFALER BALDER-KLINIKKEN PÅ DET STERKESTE!!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...