adie Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 ja ...jeg vet ikke hva jeg skal si...nå er det 5 uker til termin å jeg har egentlig bare gledet meg.... ingen bekymmringer i det hele tatt!!!!! men i dag...da jeg skulle handle tøy...baby tøy...så gikk det opp for meg...at jeg vet jo ikke hvordan en baby skal kles....ang jakke....ikke jakke....pysj m eller uten sparke bukse...ja alt dette altså...... er jo så vannskelig å kjøpe noe.... ja......se der da forsvannt litt a panikken.....deilig å få det ut!!! hehe
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Hehe......har faktisk hatt mye av de samme tankene jeg også! Er utrolig hvor mange spørsmål som dukker opp når en er førstegangs-gravid!!!! Det er myyyye en ikke tenker på før en blir gravid selv!!!
Jeenie Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Jeg tror det der går bra jeg, tror morsinnstinktet tar seg av alt, og at svarene dukker litt opp av seg selv... Når det gjelder kleskjøp har mamma tatt seg av omtrent alt i str 50-56... hun liker å handle til småttisen så da er det greit... og når 50-56 str er for liten regner jeg med jeg er såpass dreven at det går fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå